سلامت نیوز:رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: : 25 سال قبل مقام معظم رهبری فرمودند اگر كسی به بیمارستان مراجعه می كند جز رنج بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشد. و امروز وزیر بهداشت با اجرای طرح تحول نظام سلامت این امر را محقق كرده اند كه بدون شک كار بزرگی است.

دکترحسینعلی شهریاری درگفتگو باشفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب گفت:بدون شک دكتر هاشمی وزیربهداشت ودرمان كارهای بسیار مثبت و بزرگ وملی انجام داده است. اینكه بیماران در بیمارستان های دولتی هزینه ای نپردازند تحول عظیمی در نظام سلامت بوده كه امروزه با تلاش وزیر بهداشت شاهد ان هستیم.

وی افزود: قبل از این طرح ما شاهد مشكلات مردم در بیمارستان های دولتی بودیم اما بالاخره یك وزیر باجسارت وشهامت پیدا شد كه بعد از 25 سال خواسته مقام معظم رهبری را که همانا جلب رضایت حداکثری مردم به خصوص افراد نیازمند وبی بضاعت وکم توان جامعه بود را اجرایی كرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته واضح است كه همیشه كارهای بزرگ خالی از اشكال نیست اما چه خوب است كه اگر مشكلی دیدیم به دنبال حل آن باشیم نه اینكه به قصد تخریب به حاشیه سازی بپردازیم.

شهریاری خاطرنشان کرد:گاهی اوقات برخی افراد بنا به دلایلی از جمله مسایل سیاسی ، مشكلات شخصی یا جناح بندی ها به مخالفت می پردازند . در حالی كه اگر نقدی وارد است باید منصفانه باشد.

به گفته وی رفتارهای مغرضانه دردی از جامعه دوا نمی كند. نقاط قوت و ضعف باید در كنار هم دیده شود و با مشورت و راهنمایی به دنبال حل مشكلات باشیم چرا كه حاشیه سازی به ضرر مردم خواهد بود.

رییس كمیسیون بهداشت افزود: یكی از نكات مثبت دكتر هاشمی صرفنظر ازجایگاه بسیار علمی وتخصصی ایشان، جایگاه ویژه ای است كه در جامعه دارند . ایشان بسیاری از مشكلات حوزه بهداشت را حل كرده اند و عزمشان نیزبسیاردلسوزانه بر این امر استوار است.

رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم بقیه دوستان نیز در جهت همدلی حركت كنند .چراکه مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و هم زبانی اعلام كرده اند. اگر ولایت مدار هستیم و هدفمان حل مشكلات مردم و كشور است باید هم قدم و هم جهت با ایشان حركت كنیم.

وی در پایان به وزیر بهداشت توصیه كرد: با حفظ آرامش و بدون پاسخگویی به حاشیه سازان به كار اصلی خود ادامه دهد چرا كه هدف و خواسته آنها ورود به حاشیه است تا ایشان را از مسیر اصلی به بیراهه بكشانند. اما وزیرتوانمند بهداشت ودرمان باید بدانند که دراجرای این طرح ملی پشتوانه های قوی مردمی وحاکمیتی دارد.وچشمهای بینا ،خدمات ایشان وهمکارانشان رابه خوبی وبادقت می بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha