واکنش دیرهنگام رئیس نظام پزشکی در خصوص ماجرای خمینی‌شهر

سلامت نیوز: دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پی ماجرای بیمارستان دولتی خمینی‌شهر دستور رسیدگی سریع صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از دستور پیگیری دکتر علیرضا زالی رئیس این سازمان برای بررسی صحت ماجرای بیمارستان خمینی شهر اصفهان خبر داد.

در ادامه نامه زالی آمده است :بر این اساس معاونت انتظامی سازمان وفق بند ه‍ ماده‌ی 30 قانون تشکیل نظام پزشکی با همکاری شورای هماهنگی استان و نظام پزشکی مربوطه پیگیر موضوع می‌باشند.

این در حالیست که صحت ماجرای فوق با پیگیری رسانه ها و اعلام دکتر هاشمی وزیر بهداشت تائید شده و روز گذشته مهندس نادر عسکری، معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور رفت و دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز امروز راهی اصفهان شد تا ضمن دلجویی از خانواده صدرا برای تحقیق بیشتر در مورد تخلف صورت گرفته با مسئولان ذیربط گفتگو کند.

به نظر میرسد این سازمان باید برای آسیب شناسی اتفاق فوق که بسیار غیر اخلاقی و غیر انسانی است کمیته ای تشکیل دهد و با بررسی همه جوانب موضوع راهکارهایی برای عدم تکرار آن در آینده ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کاظم نقش بند ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    آقای دکتر زالی رئیس نظام پزشکی کشور سلام. پرونده ای بشماره 3228 در هیئت تجدید نظر نظام پزشکی یزد مطرح است که منتظرم رای نهایی صادر شود تا آنرا در صورت حق کشی رسانه ای کنم . همه آنچه از وزیر و غیره میگویند که خط قرمزشان حقوق بیمار است واقعیت ندارد . خودم آن جنایت پزشکی را که باعث شد مادر عزیزم را از دست بدهم حدود یکسال قبل به وزیر اعلام کردم که هیچ عکس العملی نشان نداد . بد نیست سری به آن پرونده بزنید و رای هیئت بدوی و اعتراض 13 صفحه ای مرا هم بخوانید تا ببینید در صنف پزشکان حقوق بیمار و مقررات آنکالی که خودشان وضع کرده اند یعنی کشک .