معاون آموزشی وزارت بهداشت از برنامه ریزی برای گسترش و اجرای طرح معرفت در طول سال خبر داد و گفت: طرح معرفت برای همه اساتید علوم پزشکی اجرایی می شود و برنامه ریزی برای اجرای آن در محیط های دانشجویی در حال انجام است.

دکتر بهرام عین اللهی با بیان این خبر افزود: برگزاری طرح معرفت در محیط های دانشجویی اثرات مثبتی در پی خواهد داشت و تلاش می شود تا این طرح به شکلی متمایز در حیطه دانشجویی اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح معرفت بخشی از برنامه های وزارت بهداشت در راستای اسلامی کردن دانشگاهها است، اضافه کرد: اسلامی کردن دانشگاهها پروژه بزرگی است که برنامه های متعددی برای تحقق آن در دستور کار قرار دارد.

عین اللهی یادآور شد: طرح معرفت با هدف ارتقای توانمندی اساتید در حوزه های معنوی و معرفتی طرح ریزی شده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

وی مهمترین ابزار کارآمدی و بهبود فرآیند آموزش در نظام دانشگاهی ایران را نیروی انسانی متخصص برشمرد و گفت: می توان با برنامه ریزی برای ارتقای دانش و بینش اعضای هیئت علمی، روند آموزش در دانشگاهها را بهبود بخشید و تسریع کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی اعضای هیئت علمی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با مباحث معرفتی را یکی از ملزومات اعضای هیئت علمی دانست و اضافه کرد: این آشنایی در قالب طرح معرفت تاکنون در سه دوره انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha