فاطمه هاشمی رفسنجانی رییس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا از سمت خود استعفا كرد.

در متن استعفای فاطمه هاشمی رفسنجانی آمده است: "خداوند متعال را سپاسگزارم كه در طول بیش از چهارده سال، توفیق خدمت به هموطنانی را در بنیاد امور بیماری‌های خاص به من عطا فرمود كه رنج بیماری را خود و خانواده‌شان در همه عمر با خود دارند؛ بیمارانی كه همواره یادآور ما انسان‌های سالم هستند تا یكی از دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت را به فراموشی نسپریم و پاس بداریم و از خدا بخواهیم كه آن نعمت دیگر یعنی امنیت را برای ملت ما رقم زند؛ عزیزانی كه به عنوان آحادی از ملت بزرگ ایران، علاوه بر درد بیماری، برخی از آنان رنج استضعاف را هم با خود دارند و به گفته امام راحل فرزانه ولی نعمت مایند.

ارایه خدمت به مبتلایان عزیز، پرداخت بخشی از هزینه‌های سنگین درمانی، ایجاد و پشتیبانی صدها مركز درمانی و از جمله چند مركز بزرگ و نمونه بیماری‌های خاص در كشور، تلاش برای احداث مركز درمان بیماری‌های سرطان، حمایت و آموزش بیماران و خانواده ها و ترویج فرهنگ پیشگیری و خدماتی دیگر كه بدون ایجاد تشكیلات اداری وسیع و با حمایت همه جانبه ملت شریف ایران و با پشتیبانی گسترده حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفت، زمانی می‌توانست كارسازتر باشد كه فضای تلاش و امید و شادابی و مشاركت و احساس توانایی و حضور اثرگذار و مفید در جامعه، در دل این عزیزان زنده و برای تحقیق این هدف ارجمند بود تا بستری مناسب برای فعالیت بیماران در رشته‌های ورزشی مناسب وضع درمانی آنان و افزایش امید و تلاش در آنان فراهم آید.

اینك، پس از نزدیك به 11 سال در سمت ریاست انجمن ورزشی و فدراسیون بیماران خاص و احساس عدم امكان ادامه خدمت، پیشانی سپاس و تسلیم در برابر قضای الهی بر خاك می‌سایم و این مهم را به امید فراهم آ‌مدن فرصت توفیقی دیگر به كسانی می‌سپارم كه بتوانند راهی در حلقه بسته مدیریت اجرایی كنونی كشور بجویند.

نخستین نهضت امیدواریم، بر آنیم آنان كه با قطب بندی جامعه و بیگانه انگاری هر آن كه با آنها نیست و حتی با مخالفت‌های پنهان و آشكار با اصل ولایت و امامت امت، دو ركن جمهوریت و اسلامیت نظام را نشانه گرفته‌اند و همه منتقدان را دشمن می‌پندارند و با بیان و ادبیاتی استهزاآمیز تلاش در حذف آنان دارند و عرصه را بر خدمت خادمان تنگ كرده‌اند، راه به جایی نخواهد برد و مشیت الهی همواره در تحقق توفیقات روز افزون ملت ما رقم خواهد خورد.

بی‌گمان، من و همكارانم در بنیاد امور بیماری‌های خاص كه سازمانی غیر دولتی است، همچنان در خدمت به ملت سرافراز و بیماران ارجمند ثابت قدم خواهیم ماند. از آغاز دوران سخت اخیر، ادامه خدمت در فدراسیون دشوار می‌نمود، اما اعلام كناره‌گیری بنا به ملاحظاتی، به ویژه با توجه به تاكید جناب آقای سیدباقر فاطمی‌نسب كه در سمت نایب رییس فدراسیون تلاش‌های ماندگاری داشته است، تا امروز به تعویق افتاد.

با سپاس و پوزش از همه كسانی كه در این سال‌ها مرا همراهی كردند و كاستی‌هایی در انجام وظیفه خدمت به آنان داشته‌ام، از خدای متعال دوام توفیق را خواستارم. و آخر دعوانا ان الحمدالله رب العالمین."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha