معاون بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ارائه دهنده و خریدار خدمت هستند و سیستم‌های مدیریتی نیز در اختیارشان است، گفت: با این وجود هیچ کوتاهی در ارائه خدمت به خانواده 5 میلیون‌ نفری نیروهای مسلح قابل قبول نیست.

سلامت نیوز:معاون بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ارائه دهنده و خریدار خدمت هستند و سیستم‌های مدیریتی نیز در اختیارشان است، گفت: با این وجود هیچ کوتاهی در ارائه خدمت به خانواده 5 میلیون‌ نفری نیروهای مسلح قابل قبول نیست. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،‌ ششمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح صبح امروز با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار عراقی‌زاده معاون بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و معاونین بهداری ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در تهران برگزار شد.


در ابتدای این همایش سردار عبدالهی معاون بهداری سپاه به 100 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش اشاره کرد و گفت: در محورهای درمان و چالش‌های آن، به ارتقای مراکز درمانی، بهداشت اجرای طرح امام رضا (ع)، طرح بهداری و اقتصاد سلامت و اخلاق و معنویت در درمان این تعداد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.


وی تاکید کرد: از این میان 8 مقاله به عنوان سخنرانی و 40مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.


همچنین سردار عراقی‌زاده رئیس اداره کل بهداشت امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح نیز در سخنانی کوتاه به نقش خانواده بهداشت نیروهای مسلح در جامعه اشاره کرد و گفت: این افراد مسئول سلامت 5 میلیون نفر هستند.


وی با بیان اینکه نیروهای مسلح خود ارائه کننده خدمت و خریدار خدمت هستند گفت: در کنار این موضوعات سیستم‌های مدیریتی نیز دست خود ما است بنابراین هیچ کوتاهی در حوزه بهداشت، درمان و امداد نیروهای مسلح پذیرفته نیست.


سردار عراقی‌زاده خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا به شکل کامل به جامعه هدف خود خدمت ارائه کرده و همانگونه که مقام معظم رهبری از ما خواسته علاوه بر ماموریت خود برای دیگر نهادها نیز الگوسازی کنیم.


معاون بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح ادامه داد: اگر زمانی بخواهیم که به وزارت بهداشت یک الگو ارائه دهیم باید بتوانیم مقامات آنها را به یکی از بیمارستان‌ها دعوت کنیم و بیمارستان خود را به عنوان نمونه‌ای که می‌توان در آن خدمات پزشکی ارائه داد و مسائل شرعی و اخلاقی را رعایت کرد معرفی کنیم.
وی همچنین همدلی و همزبانی را یکی از شاخصه‌های مهم نیروهای مسلح دانست و گفت: مجموعه نیروهای مسلح اگر یک همکاری متقابل، هم‌اندیشی و هم‌گرایی داشته باشند قطعا خروجی کار بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha