یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سوابق كاری مرضیه وحیددستجردی در زمینه بهداشت گفت: وی توانست با ارائه و تشریح برنامه‌های خود نظر مثبت كمیسیون را به دست آورد.

انوشیروان محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین ارزیابی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان با بیان این‌كه در حال حاضر هر یك از وزرای پیشنهادی با ارائه برنامه‌های خود درصدد جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس هستند، اظهار كرد: درباره وزرای پیشنهادی مخالفان و موافقانی وجود دارد كه بر این اساس قضاوت كلی در این باره دشوار است.

این نماینده مجلس با اشاره سوابق كاری مرضیه وحید دستجردی در حوزه بهداشت و درمان تشریح كرد: با توجه به فعالیت هشت ساله دستجردی به عنوان نماینده مجلس، اشرافیت وی در زمینه بهداشت و راهكارهای ارائه شده توانسته است نظر مثبت اكثریت اعضای كمیسیون بهداشت و درمان را به خود جلب كرده و بتواند در مجلس رای اعتماد اكثریت نمایندگان مجلس را به دست آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تشریح كرد: از اولویت‌های برنامه‌های وحیددستجردی می‌توان به گسترش و تكمیل شبكه‌های بهداشت و درمان، پیشگیری از بیماری‌ها و اعمال فعالیت‌های بهداشتی در زمینه پزشك خانواده و كارآمد كردن بیمه اشاره كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha