رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به صحبت‌های انجام شده پیرامون اعزام به سامرا در دوره جدید اعزام‌های عتبات گفت: اگر این اتفاق بیفتد، درمانگاه هلال احمر با هماهنگی مسئولان، در سامرا بازگشایی خواهد شد.

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به صحبت‌های انجام شده پیرامون اعزام به سامرا در دوره جدید اعزام‌های عتبات گفت: اگر این اتفاق بیفتد، درمانگاه هلال احمر با هماهنگی مسئولان، در سامرا بازگشایی خواهد شد. 


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید علی مرعشی به موضوع اعزام به سامرا در دوره جدید اعزام‌های عتبات اشاره کرد و گفت: تاکنون که تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.


وی ادامه داد: اگر امنیت مسیرها برای اعزام کاروان تأمین شود و اعزام‌ها صورت بگیرد، درمانگاه هلال احمر در سامرا بازگشایی می‌شود.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه در سال‌های گذشته درمانگاه هلال احمر به زائران سامرا خدمات درمانی ارائه می‌کرد، گفت: در صورت صلاحدید و آغاز سفرهای زیارتی به این شهر، با هماهنگی سازمان حج و زیارت درمانگاه هلال احمر بازگشایی می‌شود.


وی همچنین در مورد خدمات ارائه شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در جریان راهپیمایی اربعین گفت: در مجموع 1115 نفر از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و امدادگران هلال احمر که همگی داوطلب بودند، در این مراسم به مردم خدمت رسانی کردند.


مرعشی افزود: در مجموع 521 هزار ویزیت در ظرف 20 روز در کشور عراق انجام شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha