عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سیمنار بین‌المللی پزشک خانواده، ششم دی‌ماه در شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد.

سلامت نیوز:عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سیمنار بین‌المللی پزشک خانواده، ششم دی‌ماه در شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن جولائی در جمع خبرنگاران افزود: این سمینار با حضور پزشکان عضو طرح پزشک خانواده در فارس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مازندران و یک مدعو از ترکیه، برگزار خواهد شد.


دبیر علمی سمینار بین‌المللی پزشک خانواده با بیان اینکه 134 مقاله به دبیرخانه این سمینار رسیده است، گفت: از میان مقالات ارسالی، 113 مقاله به شکل پوستر ارائه خواهد شد.


وی از پیش‌بینی حدود 40 سخنرانی در روزهای برگزاری سمینار خبر داد و گفت: این سمینار روز یکشنبه ششم دی‌ماه در مجتمع ولایت شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد و تا روز هفتم دی‌ماه ادامه دارد.


وی افزود: نظام انگیزشی و مالی، پزشک خانواده و پوشش همگانی سلامت، نظام آموزش پزشکی سلامت محور، فلسفه پزشک خانواده، تحلیل تجربه ایران و تجارب بین‌المللی پزشک خانواده، محورهای این همایش بین‌المللی است.


جولایی با یادآوری اینکه دکتر کامران باقری لنکرانی ریاست این کنگره را عهده‌دار است، گفت: طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های بسیار مهم و محوری سلامت به‌شمار می‌رود که اکنون در استان‌های فارس و مازندران اجرایی شده است.


دبیر علمی سمینار بین‌المللی پزشک خانواده ابراز امیدواری کرد که خروجی این سمینار، ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهبود کیفی سطح طرح پزشک خانواده و رفع نواقص موجود این طرح باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha