وزیر بهداشت انگلیس گفت: به منظور ارتقای خدمات و کاهش هزینه‌ها، تمام ساختمان‌های سیستم سلامت ملی این کشور (NHS) به وای فای رایگان مجهز می‌شوند.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت انگلیس گفت: به منظور ارتقای خدمات و کاهش هزینه‌ها، تمام ساختمان‌های سیستم سلامت ملی این کشور (NHS) به وای فای رایگان مجهز می‌شوند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در حال حاضر برخی از بیمارستان‌های این کشور برای ارائه خدمات اینترنت وای فای شارژ می‌شوند و مابقی هیچ دسترسی به این سیستم ندارند. ارائه خدمات مرتبط با وای فای رایگان جهت بهبود وضعیت استفاده از تکنولوژی آنلاین در خدمات‌رسانی حوزه سلامت است.


دولت انگلیس برای اجرایی شدن این برنامه زمان دقیقی اعلام نکرده اما انتظار می‌رود تا سال 2020 سیستم سلامت ملی این کشور کاملا دیجیتال و بدون استفاده از کاغذ، خدمات‌رسانی کند.


«جرمی هانت» وزیر بهداشت انگلیس اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی دیجیتال و وای فای رایگان، شرایط را برای بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها فراهم می‌سازد تا به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته و مجموع هزینه‌های خود را کاهش دهند.


به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، طبق اعلام دپارتمان سلامت انگلیس استفاده بیشتر از نسخه‌دهی الکترونیکی می‌تواند امکان خطاهای پزشکی را تا 50 درصد کاهش دهد. همچنین این برنامه‌ها به استفاده از تکنولوژی‌ها کمک می‌کند تا پزشکان و پرستاران نسبت به مشکلات پزشکی هوشیار باشند و میزان خطاها را کاهش دهند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha