27 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه 7 ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.

سلامت نیوز: 27 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه 7 ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، مأموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند این کودک سه روز پیش توسط زوج جوانی به بیمارستان انتقال یافته و خانواده کودک متواری شده‌اند.در حالی که تحقیقات برای ردگیری این زوج ادامه داشت مأموران دریافتند کودک 7 ماهه در زمان حادثه در شیرخوارگاه بوده است.

با این سرنخ مسئولان شیرخوارگاه برای توضیح احضار شدند و در این تحقیقات مشخص شد پسربچه در بازی خشن کودک 4 ساله دیگری با وارد شدن ضربه به سرش دچار حادثه شده است و خانواده کودک مرده نیز به علت اعتیاد توانایی نگهداری از کودک را نداشته و فرزند آنها با دستور قانونی به شیرخوارگاه منتقل شده است.

تحقیقات این پرونده تا دو ماه پس از حادثه ادامه داشت و در این مرحله با دستور ایلخانی از شعبه 8 دادسرای جنایی پرونده برای تعیین سهم قصور شیرخوارگاه و بهزیستی در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری قرار گرفت.بررسی‌های کارشناسی پس از 2 ماه به پایان رسید و بهزیستی شمیرانات به علت تجهیزنکردن نیروی انسانی شیرخوارگاه آمنه مقصر شناخته شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha