چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 171054

با این که سه روز مدارس تهران به دلیل آلودگی تعطیل شدند، اما کیفیت هوا نه تنها بهتر نشد، که غلظت آلاینده ها امروز بالاتر هم رفت.

سلامت نیوز: با این که سه روز مدارس تهران به دلیل آلودگی تعطیل شدند، اما کیفیت هوا نه تنها بهتر نشد، که غلظت آلاینده ها امروز بالاتر هم رفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ گزارش ها نشان می دهد که هوای امروز پایتخت باز هم در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

در همین رابطه مریم نادری، مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوا از آلوده تر بودن امروز نسبت به روز گذشته خبر می دهد و به خبرآنلاین می گوید: شاخص کیفیت هوا امروز عدد 136 را نشان می دهد که نسبت به روز گذشته بیش از ده واحد افزایش داشته است.

به گفته او، میانگین شاخص کیفیت هوا برای ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون به عدد 136، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون به عدد 72 و منواکسید کربن به 48رسیده است.

بر اساس اطلاعات و داده های ایستگاه های کنترل کیفیت هوا، آلوده ترین نقاط پایتخت پارک قائم، فرمانداری شهرری و خود ایستگاه شهرری بوده و سالم‌ترین مناطق هم پاسداران و گلبرگ هستند.

آلوده ترین مناطق تهران

منطقه شاخص کیفیت هوا
پارک قائم 170
فرمانداری شهرری 166
شهرری 160

پاک ترین مناطق تهران

منطقه شاخص کیفیت هوا
گلبرگ 90
پاسداران 84
دانشگاه علم و صنعت 84

با این که مدارس پایتخت امروز باز بودند، اما هوا برای گروه های حساس ناسالم است و به کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی توصیه می شود از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha