رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش سقف وامها و تسهیلات صندوق رفاه برای دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: با تصویب هیئت امنای صندوق، ودیعه مسکن دانشجویان 39 درصد افزایش یافت.

دکتر فرهاد جعفری در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: با مصوبه هیئت امنای صندوق، همه وامها غیر از وام ضروری افزایش یافت و در مجموع وامها 25 تا 60 درصد افزایش داشته است.

رشد وام های ودیعه مسکن 39 درصد

جعفری خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبات، حداقل رشد وامهای صندوق رفاه 25 درصد بوده است و بر این اساس وامهای ودیعه مسکن 39 درصد و وام تحصیلی 25 تا 30 درصد در مجموع افزایش داشته اند.

وی گفت: بر اساس تصمیمات کارشناسان صندوق و بررسی میزان اجاره بها و فروش مسکن در تمامی مراکز استان، ودیعه های مسکن در تهران، 6 شهر بزرگ و سایر شهرهای کشور تغییر کرد.

افزایش ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی در تهران، 6 شهر بزرگ و سایر شهرهای کشور

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: ودیعه مسکن دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه ای در شهر تهران می توانند از 12 میلیون و 500 هزار ریال به 20 میلیون ریال افزایش یابند.

وی اضافه کرد: ودیعه مسکن این دانشجویان در 6 شهر بزرگ از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز و بندرعباس نیز از 12 میلیون و 500 هزار ریال به 18 میلیون ریال افزایش یافته است. در مورد سایر شهرهای کشور نیز مبلغ ودیعه مسکن از 10 میلیون ریال به 12 میلیون و 500 هزار ریال افزایش داشته است.

افزایش ودیعه مسکن برای دانشجویان شاغل در دوره های تحصیلات تکمیلی

جعفری با اشاره به افزایش ودیعه مسکن برای دانشجویان شاغل در دوره های تحصیلات تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و تخصص بالینی گفت: ودیعه مسکن این گروه از دانشجویان در شهر تهران از 20 میلیون و 500 هزار ریال به 40 میلیون ریال افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: ودیعه مسکن برای دانشجویان گروه تحصیلات تکمیلی در 6 شهر بزرگ از 20 میلیون و 500 هزار ریال به 30 میلیون و 500 هزار ریال و در سایر شهرها از 18 میلیون ریال به 20 میلیون و 500 هزار ریال افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha