دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 171536

سلامت نیوز:حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان طی پیامی مراتب تاثر خود را نسبت به فوت محمد رضایی پرستار نیشابوری ابراز کرد.

در پیام وزیر بهداشت به جامعه پرستاری آمده :

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد رضایی، پرستار بیمارستان 22 بهمن نیشابور موجب تالم و تاثرگردید. فوت این پرستار فداکار که درحین احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H1N1 خود به این بیماری مبتلا گردید، یک بار دیگر ثابت کرد، حرفه کادر بهداشتی و درمانی کشور، نه یک شغل که خدمتی شبانه روزی با توشه‌ای گران‌سنگ از دانش، تجربه، عشق، فداکاری و ایثار است؛ خدمتی که با هیچ معیار مادی‌ قابل قیاس و جبران نیست.

اینجانب ضمن مسئلت غفران الهی برای آن مرحوم و عرض تسلیت به خانواده ایشان، جامعه پرستاری و همکارانم در حوزه سلامت، یک بار دیگر به تمامی آنان که سرمایه حیات خویش را دست‌مایه حفظ جان هموطنان در سراسر کشور کرده‌اند، درود می‌فرستم و از درگاه ایزد منان سلامت یکایک‌شان را آرزو می‌نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جابر ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    جناب وزیر اقای دکتر هاشمی.اولا میشه مادی هم ج مرگ سید محمد رو داد.سید مرد تا بدونید پرستار هم زحمت میکشه پا به پای پزشک.پس کارانه اونم بوین.خدماتشو تعرفه گذاری کنید که تسویب مجلس.شمارو به جدت قسم اینقد قشر زحمت کشو اذیت نکنید.ماهم داریم کار میکنیم.توقع نداریم طرح کمک پرستار و پرستار بیمارستانی باابروی ما بازی کنه.شما میخواینبااین رشته چیکار کنین!؟ اینقد زیادش کنید تو بیخود بشه!؟ بکنید.من از یک روستام.خدا میدونه برا پرستار شدن چه زحمتی کشبدم.حالا اونو نادیده بگیرید.اما ج جدتتون علی رو دارین که بدین!؟ عدالت علی زبان زد بود.حالا یکی از بچه هاش داره اینجوری میکنه.