مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 89-88 را اعلام کرد.

پذیرفته شدگان باید بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 22 تا 23 شهریورماه به اداره آموزش دانشگاههای پذیرفته شده مراجعه کنند.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا بر اساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته شدگان به طور مستقل توسط دانشگاهها انجام می شود. عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخهای مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد و پذیرفته شدگانی که پس از زمان ثبت نام در دانشگاه ، انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون ورودی سال بعد این مقطع نخواهند بود.

داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از قبولی کان لم یکن تلقی می شود.

پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان با آزمون ورودی، جهت ثبت نام در دانشگاه به همراه سایر پذیرفته شدگان آزمون در تاریخهای اعلام شده به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد روز 17 شهریور ماه از سوی مرکز سنجش اعلام می شود.

اسامی داوطلبانی که به عنوان اتباع خارجی در آزمون شرکت کرده و از نظر علمی حائز حدنصاب لازم جهت پذیرش شده اند به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد و این افراد در 20 شهریور ماه می توانند با مراجعه به این مرکز نسبت به پیگیری نحوه ثبت نام خود اقدام کنند.

در صورت خالی ماندن ظرفیت رشته ای در یک دانشگاه پس از بررسی و درصورت عدم محدودیت آموزشی،‌ افراد جایگزین در 29 مهرماه از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت معرفی می شوند که داوطلبان با وارد کردن کدرهگیری خود می توانند از نتیجه مطلع شوند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش، از میان افرادی که در آزمون پذیرفته نشده اند اسامی چند برابر ظرفیت پذیرش هر رشته در هریک از آن شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی به ترتیب اولویت نمره در تاریخ 20 شهریور ماه به دانشگاههای پذیرنده اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند اطلاعات لازم را از دانشگاههای مربوطه دریافت کنند. این افراد صرفاً براساس نمره کتبی به دانشگاههای مذکور معرفی می شوند و قبولی نهایی منوط به انجام مصاحبه توسط دانشگاه پذیرنده و احراز شرایط اعلام شده از سوی دانشگاه مربوطه خواهد بود.

کارنامه و تصویر پاسخنامه هریک از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون در روز 16 شهریور ماه از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه اعتراض فرم اعتراض اینترنتی را حداکثر تا تاریخ 20 شهریور ماه تکمیل کرده و صرفاً به صورت اینترنتی ارسال کنند. نتیجه اعتراضات 30 مهر ماه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha