سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: شاخص کیفیت هوا در تهران امروز از مرز ۱۵۰ فراتر رفت و اکنون هوای تهران در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد. شهروندان تهرانی باید هشدارهای سلامت را جدی بگیرند.

سلامت نیوز: سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: شاخص کیفیت هوا در تهران امروز از مرز ۱۵۰ فراتر رفت و اکنون هوای تهران در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد. شهروندان تهرانی باید هشدارهای سلامت را جدی بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، عنوان کرد: استمرار آلودگی هوا تقریبا در سه هفته متوالی برای مردم نگران کننده شده است اما متاسفانه امروز شاهد افزایش شاخص آلودگی هوا و قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در وضعیت قرمز، یعنی خطر آلودگی هوا برای آحاد جامعه هستیم.وی افزود: شاخص کیفیت هوا در ساعت هشت صبح امروز ۱۵۹ است. در این شرایط توصیه می‌شود شهروندان از حضور غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.


نظری تاکید کرد: امروز ورزش و فعالیت بدنی شدید از جمله کوهنوردی یا دویدن در بوستان‌ها می‌تواند برای سلامت همه افراد به ویژه گروه‌های حساس خطرات جدی به همراه داشته باشد.وی افزود: مقصود از گروه‌های حساس جامعه در برابر آلودگی هوا، بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و زنان باردار، کودکان و همچنین جانباران شیمیایی است که تنفس هوای آلوده آنها را بیش از دیگر افراد جامعه تحت تاثیر قرار می‌دهند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha