چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1717

خدمات پارا كلینیكی برای بیماران خاص در مركز پزشكی رایگان و خارج از مركز پزشكی حداكثر تا سقف 50 هزار تومان به بیماران كمك می‌شود.

خدمات پارا كلینیكی رایگان برای بیماران خاص
دكتر باجوری، كارشناسی معاونت اجرایی بنیاد بیماری‌های خاص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وظیفه معاونت اجرایی بررسی و كارشناسی درخواست‌های تجهیزات از مركز بیماری‌های خاص كشور است كه این درخواست‌ها مورد بررسی و كارشناسی قرار داده شده و 25 قلم مشخص ارائه داده می‌شود.
وی گفت: از دیگر وظایف معاونت اجرایی بازدید از مراكز بیماری‌های خاص كشور به منظور ایجاد امكانات، معایب و نواقص مراكز بیماری‌های خاص كشور است.
وی در مورد ارائه خدمات به بیماران دیالیزی و ام اس ادامه داد: مركز پزشكی خاص هزینه دارویی بیماران دیالیزی و ام اس را تا سقف 30 درصد از مقدار 10 درصد فرانشیز بیمار و برای بیماران سرطانی تا سقف 50 هزار تومان به ازای هر نوبت شیمی درمانی پرداخت می‌كند.
وی خاطر نشان كرد: یكی دیگر از كارهای مددكاری، كمك برای دریافت دفترچه بیمه به بیماران خاص است و همچنین 250 هزار تومان كمك هزینه به بیماران هموفیلی برای تهیه پروتز و 50 هزار تومان زوج‌های مبتلا به تالاسمی برای انجام آزمایش PND (تشخیص تالاسمی جنینی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha