مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان شهید لبافی نژاد، ‌از بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت و دلجویی كرد.

‌دكتر علی ذبیحی در نشستی كه با حضور رییس بیمارستان لبافی نژاد، روسای پزشكی بخش‌ها و مدیر پرستاری این بیمارستان برگزار شد،‌ نسبت به شروع پروژه بازسازی اتاق‌های عمل، زیباسازی بیمارستان، سالن آمفی تئاتر، تحویل هرچه سریع‌تر تجهیزات از سوی شركت خانه سازی ایران و جذب نیروی انسانی مورد نیاز تاكید كرد.

گفتنی است، در این جلسه دكتر شیروان دارایی ـ معاون سازمان تامین اجتماعی ـ تجهیز مراكز درمانی به ویژه در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی به منظور خدمات رسانی بهینه به انبوه جمعیت بیمه شدگان استان تهران را ضروری دانست.

ذبیحی در بازدید از بیمارستان لبافی نژاد ضمن گفت‌وگو با پزشكان و كاركنان این بیمارستان از برخی بیماران بستری در بخش‌های ICU، CCU، RCU ، پیوند، چشم پزشكی، دیالیز و اورژانس عیادت كرد و به بررسی مشكلات آنان پرداخت.

دكتر بهنام پرهیزگار ـ مدیر كل درمان تامین اجتماعی استان تهران ـ در این نشست به ارائه گزارش كوتاهی از عملكرد این اداره كل و بیمارستان لبافی نژاد در سطح استان تهران پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha