زن جوان چند ساعت پس از استخدام در دفاتر آژانس‌های مسافرتی، اعتماد كاركنان را جلب می‌كرد و در فرصت مناسب خودش را به گاوصندوق می‌رساند‌ و پس از سرقت‌پول‌ها، از محل خارج می‌شد.

سلامت نیوز: زن جوان چند ساعت پس از استخدام در دفاتر آژانس‌های مسافرتی، اعتماد كاركنان را جلب می‌كرد و در فرصت مناسب خودش را به گاوصندوق می‌رساند‌ و پس از سرقت‌پول‌ها، از محل خارج می‌شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ششم مردادماه امسال بود كه اولین شكایت علیه زن جوان در كلانتری 105 سنایی مطرح شد. شاكی كه مدیر یك آژانس مسافرتی در خیابان كریمخان بود،گفت: چند روز قبل برای استخدام یك كارمند خدماتی در یكی از روزنامه‌ها آگهی استخدام دادم. ساعتی قبل زن جوانی وارد دفترم شد و خودش را الناز حبیبی و كارمند خدماتی معرفی كرد. گفت كه در این باره تجربه دارد. بعد از شرح دادن وظایفش، فرم‌های مورد نظر را پر كرد و همان لحظه هم مشغول كار شد. یك ساعت از شروع به كارش گذشته بود كه نایلون زباله‌ها را برداشت و از دفتر خارج شد. هر چه منتظرش ماندیم، خبری از او نشد. من و همكاران نگران بودیم كه مبادا اتفاق ناگواری برایش افتاده باشد. با شماره‌تلفنی كه در فرم‌ها نوشته بود، تماس گرفتم، اما فرد دیگری گوشی را برداشت و گفت كه اشتباه گرفته‌ام. همان لحظه وقتی خواستم اسنادی را از گاو صندوق بردارم متوجه شدم كه 11 هزار و 500 دلار از داخل گاوصندوق ناپدید شده است. به سراغ دوربین‌های مداربسته رفتم و بعد از بررسی دیدم كه آن زن دلارها را سرقت و همراه كیسه زباله محل را ترك کرده است.
بعد از مطرح شدن شكایت، پرونده برای بررسی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. كارآگاهان بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند كه زن جوان لحظاتی بعد از شروع به كار به راحتی به همه قسمت‌های دفتر رفت و آمد كرده و خیلی زود خودش را به محل نگهداری پول‌ها رسانده و به گاوصندوق دستبرد زده است. كارآگاهان سپس با بررسی اوراق استخدامی زن جوان، راهی نشانی خانه‌اش در خیابان هنگام شدند، اما فهمیدند كه آن زن آدرس اشتباهی داده و همسایه‌ها هم زنی با آن مشخصات را نمی‌شناسند.
بررسی‌های بیشتر پلیس در این باره ادامه داشت تا اینكه شكایت‌های مشابهی به پلیس گزارش شد. تحقیقات نشان می‌داد كه این زن بعد از بررسی آگهی روزنامه‌ها وارد آژانس‌های مسافرتی می‌شود و در فرصت مناسب‌پول‌های گاو صندوق را سرقت و محل را ترك می‌كند.
یكی از این شاكیان در طرح شكایت مشابهی گفت كه زن جوان چند ساعت بعد از شروع به كارش بیش از 7 میلیون تومان پول نقدی را كه داخل گاو‌صندوق داشته‌اند‌، سرقت كرده و از محل خارج شده است. در حالی كه شكایت‌های بیشتری علیه این زن مطرح می‌شد، عكس وی در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار گرفت. در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، سی‌ام آذرماه مدیر یك آژانس در خیابان میرداماد با كارآگاهان تماس گرفت و گفت که زن جوانی با همان مشخصات برای استخدام وارد دفتر او شده است. با به دست آمدن این سرنخ كارآگاهان خود را به محل رساندند و زن جوان را بازداشت كردند.
زن 24 ساله كه زهرا. ش نام داشت در اولین بازجویی‌ها به جرمش اقرار كرد و گفت: جایی برای زندگی ندارد و در مناطق مختلف شهر به خصوص «میرداماد»، «خیابان شریعتی»، «خیابان جردن»، «منطقه گیشا» و «خیابان آفریقا» به آژانس‌های مسافرتی دستبرد می‌زند.
سرهنگ كارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف این زن به سرقت‌های مشابه و احتمال انجام سرقت‌های بیشتر، دستور انتشار تصویر بدون پوشش وی از سوی قاضی صادر شده است؛ بنابراین مالباختگانی كه وی را شناسایی كرده‌اند، به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه كنند.»

سرقت از آژانس ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha