یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح كرد :اگر دكتر وحید دستجردی بتواند برنامه پزشك خانواده، سیستم ارجاع، شبكه بهداشت و سلامت، تمام وقت كردن اعضای هیات علمی و مدیریت هیات امنایی را به درستی به اجرا درآورد، در حقیقت در جهت تحقق اهداف برنامه گام برداشته است.

مسعود پزشكیان، نماینده تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برای تحقق اهداف طرح شده در برنامه‌های خانم دكتر دستجردی تنها بیان سخنان خوب و استفاده از مهره‌های موفق كافی نیست، بلكه نیاز به ایجاد تعاملات میان‌بخشی، درون سازمانی و برون سارمانی است.

وی گفت: آنچه دكتر دستجردی در سخنرانی و برنامه‌هایش مطرح كرد در حقیقت همان برنامه‌هایی است كه در قانون برنامه تدوین شده است.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان تاكید كرد: حال این‌كه نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی چقدر می‌تواند بر گفته‌هایش جامه‌ی عمل بپوشاند و چقدر بتوانند از نیروهای مختلف كمك بگیرد، باید منتظر بمانیم تا عملكرد وی را مشاهده كنیم.

پزشكیان همچنین خاطرنشان كرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی می‌كنیم در مجلس هرگونه كمكی كه لازم باشد به ایشان بكنیم تا بتواند این راه را دنبال كند.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت با بیان این‌كه دكتر دستجردی جهت تحقق اهداف طرح شده باید تعامل بین‌بخشی، درون سازمانی و برون سازمانی ایجاد كند، اظهاركرد: اگر ایشان بتواند تعامل تمام گروه‌ها را چه در درون و چه در بیرون وزارت بهداشت ایجاد كند، قادر خواهد بود كارهای بسیار دیگری هم انجام دهد. چراكه این مجموعه سازمان‌ها و مردم هستند كه می‌توانند سلامت را تضمین كنند.

پزشكیان در خاتمه خاطرنشان كرد: هم‌اكنون باید منتظر باشیم ، این موضوع روند خودش را چطور طی می‌كند، ما دعا می‌كنیم خانم دكتر دستجردی موفق باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha