وزیر سابق بهداشت با عنوان این مطلب که مسیر آمد و شد در دولت یک مسیر کاملا شناخته شده است، گفت: این رفت و آمدها لازمه گردش امور است اما جهت گیریهای عمومی و اصلی باید همواره حفظ شود.

دکتر کامران باقری لنکرانی روز دوشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه دکتر مرضیه وحید دستجردی به عنوان وزیر جدید بهداشت در مرکز همایشهای بین المللی رازی گفت: بنده دهمین وزیر بهداشت بودم و خانم وحید دستجردی یازدهمین وزیر بهداشت است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام کارآمدی است به شرطی که در مسیر برخاسته از باورهای دینی حرکت کنیم.

لنکرانی با تشکر از همکاران خود در وزارت بهداشت که در مدت چهار سال گذشته او را در اجرای برنامه های نظام سلامت همراهی کرده اند، گفت: در خانواده وزارت بهداشت بیش از 300 هزار نفر مشغول کارند که 30 هزار نفر آنان بهورز، بیش از 60 هزار پرستار و 30 هزار پزشک در استخدام هستند.

وزیر سابق بهداشت همچنین از اعتماد رئیس جمهوری به او در چهار سال گذشته تشکر کرد و افزود: توجه به مناطق محروم و اقشار نیازمند یک رویکرد درست است که نباید در دهه پیشرفت و عدالت فراموش شود.

وی از انجام بیش از 220 سفر در 4 سال گذشته به اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: البته ماموریت هایی نیز به نقاط مختلف کشور داشته ایم که ثبت نشده اما همین تعداد سفر نشان می دهد که نگاه ما فقط به تهران و مراکز استانها نبود و به دنبال رشد و تعالی همه مناطق به ویژه مناطق محروم کشور بوده ایم.

لنکرانی از احداث 110 خانه بهداشت در استان محروم هرمزگان به عنوان یکی از اقدامات سالهای اخیر خود یاد کرد و افزود: احداث این تعداد خانه بهداشت به دنبال بازدید ما از این استان در شهریور سال 86 صورت گرفت و خوشحالیم که در کمتر از 18 ماه توانستیم این خانه های بهداشت را راه اندازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha