در پی انتشار گزارشی درباره به آتش کشیدن عروسک‌های باربی در مدرسه‌ای در استان البرز که ١٥ دی ٩٤ در صفحه ١٧ روزنامه شهروند منتشر شد و این اقدام از منظر کارشناسی و به‌دلیل تأثیرات روحی و روانی مورد انتقاد قرار گرفت.

سلامت نیوز: در پی انتشار گزارشی درباره به آتش کشیدن عروسک‌های باربی در مدرسه‌ای در استان البرز که ١٥ دی ٩٤ در صفحه ١٧ روزنامه شهروند منتشر شد و این اقدام از منظر کارشناسی و به‌دلیل تأثیرات روحی و روانی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز ، آموزش‌وپرورش استان البرز با ارسال نامه‌ای به روزنامه شهروند با تأیید این موضوع که آتش‌زدن عروسک‌های باربی در مدارس مبنایی در فلسفه و تربیت اسلامی ندارد، تأیید کرده که این موضوع منجر به آسیب روحی و روانی به‌دانش‌آموزان می‌شود. در متن نامه ارسالی به روزنامه شهروند با امضای رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استان البرز آمده است: 
مدیر محترم روزنامه شهروند
سلام علیکم
با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و جوابیه‌ای که از سوی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ٣ به‌این اداره کل ارسال شده است، آتش‌زدن عروسک باربی در مدرسه غیردولتی اقدامی خودسرانه بدون توجه به دستورالعمل‌های اداره اطلاع‌رسانی توسط مدیر آموزشگاه بوده که با انگیزه‌های اقتصادی صورت گرفته است و هیچ‌گونه مبنایی در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و برنامه‌های آموزش‌وپرورش کشور ندارد و منجر به آسیب روحی و روانی دانش‌آموزان می‌شود. این رفتار از نظر این اداره کل مورد تأیید نبوده و تذکرات لازم به مدیر مدرسه داده شده است. ضمنا پرونده آموزشگاه برای رسیدگی و تعیین تکلیف قانونی به شورای نظارت مدارس غیردولتی ارسال می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    3 0
    حقش هست مدیر مرتبط رو محاکمه کنید تا به اسم دین با عواطف کودکان بازی نکند.