قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با ابراز امیدواری از اینکه دانشکده پزشکی مسیر استواری که در 75 سال گذشته داشته را ادامه دهد گفت: عضویت هیئت علمی در دانشکده پزشکی تهران افتخار همه ما است.

دکتر علی جعفریان رئیس سابق دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز سه شنبه در مراسم تودیع خود با اعلام این مطلب افزود: تفاوت چشمگیر دانشکده پزشکی تهران با سایر دانشکده های کشور بسیار محسوس است و دانشجویان خوب و اساتید برجسته آن ویژگی خاصی را برای آن ایجاد کرده است.

وی گفت: عضویت هیئت علمی در دانشکده پزشکی تهران افتخار همه ما است چرا که این دانشکده خانه ماست.

جعفریان با اشاره به وجود هشت معاونت در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این دانشکده تنها دانشکده کشور است که معاونت امور هیئت علمی دارد و هر کدام از این معاونتها توانسته اند در این مدت فعالیتهای زیادی را برای ارتقای وضعیت دانشکده به انجام برسانند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در این 16 ماه توانستیم کمترین میزان مراجعات دانشجویی، پرسنلی و مشکلاتی از این قبیل را داشته باشیم که همه اینها به دلیل عملکرد مناسب معاونتهای مختلف دانشکده است.

دکتر فاطمه نیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی از سوی دکتر باقر لاریجانی رئیس این دانشگاه به ریاست دانشکده پزشکی منصوب و از زحمات دکتر علی جعفریان تقدیر شد.

علی جعفریان نیز طی حکمی از سوی باقر لاریجانی قائم مقام و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha