رئیس سازمان اوقاف گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که در سراسر کشور هر زمین موقوفه‌ای که در جهت ساخت بیمارستان و مراکز درمانی وقف شده است را جهت استفاده مردم به بهره‌برداری برسانیم.

سلامت نیوز:رئیس سازمان اوقاف گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که در سراسر کشور هر زمین موقوفه‌ای که در جهت ساخت بیمارستان و مراکز درمانی وقف شده است را جهت استفاده مردم به بهره‌برداری برسانیم. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم آغاز به کار ساخت بیمارستان سوانح سوختگی در خیابان یوسفیان شهید مطهری اظهار داشت: وقف مختص اسلام نیست و در سایر ادیان نیز بوده است. همچنین پیامبر اکرم (ص) حکم وقف را امضا و آن را گسترش دادند.


وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران به برکت و لطف رهبر انقلاب به این موضوع پرداخته شده و یکی از برکات وقف نیز موضوع حفظ سلامت مردم بوده که همیشه مورد توجه قرار داشته است.


نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف ادامه داد: موقوفه عمیدی نوری واقع در خیابان یوسفیان شهید مطهری سالیان طولانی وجود داشته و با رعایت حق و حقوق مردم این زمین وقفی مورد بهره‌برداری قرار می‌‌گیرد.


وی گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که در هر جای کشور موقوفه‌ای برای درمان و حفظ سلامت مردم پیش‌بینی شده باشد را به سرانجام رسانیم و اقدامات لازم را برای ساخت آن انجام دهیم.


حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: اعلام آمادگی سازمان اوقاف در این زمینه با رعایت موازین شرعی و قانونی بوده در حالی که برخی فکر می‌کنند وقف بی‌صاحب است و می‌توان آن را حیف و میل کرد.


رئیس سازمان اوقاف افزود: امیدواریم سرمایه واقفین احیا و در جهت خدمت به مردم مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha