رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش ۹ فروند بالگرد امدادی که تعداد آنها در ایران به ۲۶ بالگرد خواهد رسید از افزایش سرعت انتقال هوایی مصدومان و متعاقباً کاهش مرگ مصدومان خبر داد.

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش ۹ فروند بالگرد امدادی که تعداد آنها در ایران به ۲۶ بالگرد خواهد رسید از افزایش سرعت انتقال هوایی مصدومان و متعاقباً کاهش مرگ مصدومان خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،ناصر چرخ‌ساز  با اشاره به افزایش 9 فروند بالگرد امدادی که تعداد آنها در ایران به 26 بالگرد خواهد رسید از افزایش سرعت انتقال هوایی مصدومان و متعاقباً کاهش مرگ مصدومان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 9 بالگرد جدید امدادی خریداری کردیم که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این بالگردها را تحویل و به ناوگان امدادی هلال احمر اضافه کنیم.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: براین اساس و با توجه به خریداری بالگردهای مخصوص و ویژه انتقال مصدومان؛ مسلماً سرعت انتقال هوایی مصدومان افزایش می‌یابد که متعاقباً مرگ مصدومان نیز کمتر خواهد شد.


چرخ‌ساز با اشاره به فواید بالگردهای امدادی در حوادثی که مسیر ناهموار و صعب‌العبور است، خاطرنشان کرد: طی تجربه‌ از سنوات گذشته هر زمان تعداد پایگاه‌های هوایی و بالگردهای امدادی هلال‌احمر افزایش یافته است شاهد کاهش مرگ مصدومان در انتقال آنان به بیمارستان‌ها بوده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha