چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 17265

رئیس جدید سازمان محیط زیست کشور در مراسم معرفی خود به عنوان رئیس جدید سازمان محیط زیست، آموزش و فرهنگسازی را تنها راه ورود مردم به مدیریت جامع محیط زیست و نجات محیط زیست عنوان کرد.

جواد محمدی زاده در این نشست حفظ محیط زیست را یکی از اساسی ترین وظایف بشری توصیف کرد و گفت: بشر به عنوان یک عضو طبیعیت در قرن بیستم بزرگترین برهم زننده چرخه طبیعی و تخریب گسترده محیط زیست بوده است.

رئیس جدید سازمان محیط زیست به تخصص خود به عنوان بهداشت اشاره کرد و افزود: محیط زیست انسانی تخصص من است و در این مسئولیت و در مواجهه محیط زیست و توسعه نباید محیط زیست مغفول بماند و در این راه تمام تلاش خود را می کنم اما بهترین شیوه مدیریت محیط زیست بها دادن به آموزش همگانی از مهد کودک تا عالی ترین مدارج دانشگاهی است.

محمدی فر تاکید کرد: اعتقاد دارم بحث نظارت به خصوص در محیط زیست باید در فرایندی تدارک دیده شود و این فرایند نظارتی باید فعال باشد تا بتواند جواب دهد و در این زمینه نیازمند همراهی متخصصان، کارشناسان، فعالان و علاقمندان به محیط زیست هستیم و راه حفاظت از محیط زیست تعطیلی راه سازی و معدن ها و صنایع نیست بلکه باید در این زمینه به تعامل سازنده رسید و محیط زیست را نجات داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha