چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

زنی كه در روز اول كاری در فست فودفروشی‌ها اقدام به سرقت از كارت اعتباری مشتریان می‌كرد دستگیر شد.

سلامت نیوز: زنی كه در روز اول كاری در فست فودفروشی‌ها اقدام به سرقت از كارت اعتباری مشتریان می‌كرد دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز ، روزنامه اعتماد نوشت: این زن ٣٠ ساله نرگس - ز نام دارد كه با نام‌های جعلی مختلف برای استخدام در بخش صندوق خود را معرفی می‌كرد. او در همان روز استخدام قبل از اینكه هر گونه مدرك شناسایی به صاحب كارش نشان دهد نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌كرد. ماجرا از جایی شروع شد كه در تاریخ چهاردهم مردادماه امسال جوانی با مراجعه به كلانتری ١٢٣ نیاوران به ماموران اعلام كرد و گفت: «صندوق‌دار یك مغازه پیتزافروشی در خیابان قنات شمالی كارت عابر بانكم را به همراه رمز مربوطه از من گرفت و به بهانه اینكه دستگاه Pozz قطع شده و باید به مغازه مجاور مراجعه كند از مغازه بیرون رفت. اما هر چه منتظر شدم خبری از او نشد؛ متوجه شدم كه او فرار كرده است.وقتی او در زمان اندكی مبلغ ١٤ میلیون تومان از حساب بانكی من ربود برای شكایت اقدام كردم. »

با اظهارات این جوان پرونده مقدماتی با موضوع كلاهبرداری تشكیل شد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه یك تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. صاحب مغازه در جریان این پرونده به كارآگاهان گفت: «مدتی پیش قصد استخدام یك صندوقدار خانم را داشتم و از طریق آگهی به روزنامه اقدام به این كار كردم. در تاریخ چهاردهم مردادماه خانم جوانی كه خودش را شریفی معرفی كرد برای استخدام به من مراجعه كرد. با توجه به اینكه او ادعا كرد كه در امور صندوقداری و حسابداری مهارت كاملی دارد قرار شد تا یك روز به صورت آزمایشی به عنوان صندوقدار فعالیت كند و روز بعد مدارك هویتی و ضمانتنامه‌اش را برای ما بیاورد. اما بعد از یك ساعت از شروع كار كارت عابربانك یكی از مشتریان را برداشت و فرار كرد. »

به این ترتیب كارآگاهان پایگاه یكم پلیس آگاهی با بررسی پرونده‌های مشابه اطلاع پیدا كردند كه سرقت‌های مشابه دیگری در مناطق دیگر شهر تهران به ویژه در غرب (حوزه پایگاه دوم پلیس آگاهی) و شرق (حوزه پایگاه چهارم پلیس آگاهی) اتفاق افتاده كه در تمام آنها خانم جوانی به همین شیوه و شگرد اقدام به كلاهبرداری و سرقت از كارت‌های عابر بانك مشتریان مغازه‌های پیتزافروشی و فست فود كرده است. كارآگاهان بعد از تماشای تصاویر دوربین‌های مداربسته این مغازه‌ها مطمئن شدند كه تمام این سرقت‌ها را یك خانم جوان ٣٠ ساله انجام داده است. به این ترتیب پلیس تعدادی از مغازه‌های فست فودی كه مدیران آنها قصد استخدام یك صندوقدار جوان را داشتند شناسایی كرد و تصاویر متهمه را در اختیارشان گذاشت تا در صورت شناسایی موضوع را به كارآگاهان اطلاع دهند.

سرانجام زمانی كه متهمه با مراجعه به یكی از مغازه‌های فست فود قصد استخدام به عنوان صندوقدار را داشت به وسیله مدیر این مغازه شناسایی و با حضور كارآگاهان پایگاه یكم آگاهی در محل، دستگیر و به پایگاه یكم پلیس آگاهی منتقل شد. او در اعترافات خود به ده‌ها فقره كلاهبرداری به شیوه و شگرد فوق در مناطق مختلف شهر تهران اشاره كرد.

سرهنگ كارآگاه كرم یوسف وند، رییس پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از كلیه شاكیان و مالباختگانی كه در طول یك سال گذشته و با این شیوه مورد سرقت و كلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمه و پیگیری شكایت‌های خود به نشانی پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha