رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 7 از انجام تست پزشکی ورزشی شهروندان در ایستگاه های تندرستی این منطقه خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 7 از انجام تست پزشکی ورزشی شهروندان در ایستگاه های تندرستی این منطقه خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، محمد حیدری با اعلام این مطلب افزود: این طرح به منظور سنجش سلامت شهروندان و ورزشکاران فعال در ایستگاه های تندرستی و ارزیابی فعالیت های انجام شده، اجرا می شود.


وی تصریح کرد: این طرح در تاریخ 28 دی ماه در بوستان های شهید توکلی، سپیدار، آوینی، اندیشه و قصر اجرا می شود.


به گفته رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 7 تست فشار خون، قند خون، اندازه گیری قد، وزن و BMI از جمله مواردی است که در طرح سنجش پزشکی ورزشی شهروندان مورد ارزیابی قرار می گیرد.


وی با اشاره به برگزاری مسابقات زنگ ورزش در سطح منطقه، خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف اشاعه ورزش همگانی در بین شهروندان و تشویق شهروندان به حضور در فعالیت های گروهی برگزار خواهد شد.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حیدری تاکید کرد: این رقابت ها در تاریخ 23 ،24 و 28 دی ماه در بوستان های شهروند، شهید توکلی و مدرسه دخترانه داور ویژه بانوان در رشته های آمادگی جسمانی ، پرتاب دارت، طناب کشی و طناب زنی و در تاریخ 24 و 25 دی ماه در رشته دو ومیدانی ، آمادگی جسمانی ، طناب زنی در بوستان قصر ویژه آقایان برگزار می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha