سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان در خیابان بهار شیراز خبر داد و گفت: 16 نفر که در ساختمان محبوس شده‌بودند، توسط آتش نشانان نجات یافتند.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان در خیابان بهار شیراز خبر داد و گفت: 16 نفر که در ساختمان محبوس شده‌بودند، توسط آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جلال ملکی  درباره ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان اظهار کرد: ماموران آتش نشانی ساعت 7:28 دقیقه صبح امروز در جریان ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان واقع در خیابان بهار شیراز کوچه مقدم نژاد قرار گرفتند که بلافاصله 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی در ادامه با بیان این مطلب که پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه که تحت نظر انجمن کلیمیان اداره می‌شد، رخ داده است، گفت: متاسفانه این حادثه در طبقه دوم آن که حدود 200 متر مربع سقف بود، تخریب و ریزش کرده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به این مطلب که متاسفانه 16 نفر از هموطنان کلیمی شامل 15 مرد و یک زن مشغول انجام فرایض دینی خود در طبقه زیرین بودند، محبوس شدند، گفت: ریزش سقف کاملا مسیر خروج این افراد را مسدود کرده و به دو خودرو سواری پژو 405 و پراید نیز خساراتی وارد کرده است.


ملکی با بیان این مطلب که آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل 16 فرد محبوس شده را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند؛ تصریح کرد:  خوشبختانه این افراد دچار آسیب جدی نشده بودند و محل برای انجام اقدامات بعدی به عوامل شهرداری تحویل داده شد.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha