متهمان پرونده سرقت و آزار و اذیت پسر جوان که با تهدید چاقو به وی دستبرد زده بودند، دستگیر شدند. پسر جوانی، ١٣ دی با مراجعه به کلانتری آزادی، مدعی شد از سوی سه پسر نوجوان مورد سرقت و تعرض قرار گرفته است. او درباره جزئیات این سرقت، به مأموران گفت: حوالی ساعت ٩ شب در منطقه اکباتان، درحال رفتن به منزلمان بودم که پسر جوانی با مراجعه به من درخواست کرد تلفن همراهم را برای تماس به او بدهم، بلافاصله دو پسر نوجوان دیگری نیز با وی همراه شدند و با بردنم داخل فضای سبز به من تعرض کردند. آنها با تهدید چاقو، کارت عابربانک و رمز آن، موبایل، ساعت و حتی کفش‌هایم را به زور از من گرفتند.

سلامت نیوز: متهمان پرونده سرقت و آزار و اذیت پسر جوان که با تهدید چاقو به وی دستبرد زده بودند، دستگیر شدند. پسر جوانی، ١٣ دی با مراجعه به کلانتری آزادی، مدعی شد از سوی سه پسر نوجوان مورد سرقت و تعرض قرار گرفته است. او درباره جزئیات این سرقت، به مأموران گفت: حوالی ساعت ٩ شب در منطقه اکباتان، درحال رفتن به منزلمان بودم که پسر جوانی با مراجعه به من درخواست کرد تلفن همراهم را برای تماس به او بدهم، بلافاصله دو پسر نوجوان دیگری نیز با وی همراه شدند و با بردنم داخل فضای سبز به من تعرض کردند. آنها با تهدید چاقو، کارت عابربانک و رمز آن، موبایل، ساعت و حتی کفش‌هایم را به زور از من گرفتند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، پسر ١٩ساله در ادامه اظهاراتش مدعی شد: این سه نفر در هنگام ارتکاب جنایت، از من فیلم و عکس تهیه و من را تهدید کردند اگر از آنها شکایت کنم، فیلم و عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد. درحال‌حاضر از این سه نفر به جرم تعرض و سرقت شکایت دارم.
با ارجاع پرونده به دادسرای ویژه سرقت، شناسایی و دستگیری متهمان به‌دستور علی وسیله ایزدموسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، در دستور کار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه دو روز بعد، دو متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند. دیگر متهم این پرونده، نیز ٢١ دی دستگیر شد و هر سه متهم با انتقال به دادسرای ویژه سرقت، لب به اعتراف گشودند. سرکرده این باند، در اعترافات خود درباره جزئیات سرقت از پسر جوان به بازپرس پرونده گفت: من به همراه دو دوست ١٦ساله‌ام، برای ثبت‌نام در یک تیم فوتبال به اکباتان آمدیم و آنجا تست فوتبال دادیم، در زمان برگشت از باشگاه متوجه شدیم، پولی برای رفتن به خانه‌هایمان نداریم. به همین علت، نقشه سرقت کشیدیم و با دیدن پسر جوانی، تصمیم گرفتیم از وی سرقت کنیم، با نقشه من، هادی به او نزدیک شد و بعد از گرفتن تلفن همراه پسر جوان، ما نیز همراه هادی شدیم.  متهم ٢٠ساله این پرونده، اعترافاتش را این‌گونه ادامه داد: زمانی‌که من و محمود تلفن همراه پسر جوان را با تهدید چاقو گرفتیم، هادی نقشه آزار و اذیت پسر جوان به ذهنش رسید و او را به فضای سبز برد، ما نیز با تهدید پسر جوان از او فیلم و عکس تهیه کردیم، بعد از این ماجرا نیز حساب پسر جوان را خالی کردیم.
با اعتراف سه متهم این پرونده و با دستور علی وسیله ایزدموسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، این متهمان به جرم سرقت و اذیت و آزار پسر دانشجو، بازداشت شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha