دانشگاههای علوم پزشکی با بیش از 120 هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا فوق تخصص بالینی همانند سایر دانشگاههای کشور مراحل ثبت نام نیمسال مهر ماه را آغاز کرده اند و سال تحصیلی برخی از دانشگاهها از امروز 21 شهریور آغاز می شود.

پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیز از فردا 22 شهریورماه می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند و اردوی تازه واردها نیز در این دانشگاهها برگزار می شود.

دانشگاههای علوم پزشکی یزد، یاسوج، سبزوار، قم، کرمانشاه، مازندران و کرمان از امروز 21 شهریورماه سال تحصیلی خود را با حضور دانشجویان آغاز می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد انتخاب واحد کامپیوتری 15 شهریور انجام شده و کلاسهای درس از امروز 21 شهریور آغاز می شود. پایان کلاسهای این دانشگاه 15 دی ماه سال جاری اعلام شده است.

دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران

بر اساس زمانبندی و تقویم دانشگاهی نیمسال اول (مهرماه) این واحد دانشگاهی، ثبت نام از 21 مرداد آغاز شد و تا شهریور ادامه داشت. معاونت آموزشی این واحد آموزشی اعلام کرد که دروس رشته های پزشکی در دوره علوم پایه، پیراپزشکی، بهداشت و زیست شناسی از 22 شهریور آغاز می شود.

همچنین رشته های دانشکده پرستاری و مامایی از 28 شهریور و رشته های پزشکی در دوره فیزیوپاتولوژی از اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی زنجان


مدت آموزش در دانشگاه علوم پزشکی زنجان 16 هفته است و نیمسال اول سال تحصیلی 89 - 88 از 4 مهرماه آغاز می شود و تا 24 دی ماه ادامه دارد. انتخاب واحد این مرکز آموزشی از 28 شهریور آغاز می شود و تا 3 مهر ادامه خواهد داشت.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

انتخاب واحد انترنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از 7 شهریور آغاز شده و تا 19 مهر ادامه داشت. شروع کلاسهای این مرکز آموزشی 21 شهریورماه است.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نیمسال اول سال تحصیلی 89 - 88، ثبت نام و انتخاب واحد از امروز 21 شهریور آغاز می شود و تا 24 شهریور ادامه دارد. کلاسهای این دانشگاه از 28 شهریور ماه آغاز می شود و تا 17 دی ماه ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد که کلاسهای این دانشگاه به طور رسمی از 21 شهریورماه سال تحصیلی جاری آغاز می شود. انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه به صورت اینترنتی تا 19 شهریورماه انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی سال تحصیلی خود را از 31 شهریور آغاز می کند و تا 24 دی ماه نیز ادامه می دهد. انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه بر اساس اعلام معاونت آموزشی از 20 شهریور تا 31 شهریور انجام می گیرد.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان در روزهای 19 تا 28 شهریور انجام می شود و کلاسهای درس از اول مهرماه آغاز می شود. پایان کلاسها در این دانشگاه 24 دی ماه اعلام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند


دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیمسال اول سال تحصیلی 89 - 88 را از اول مهرماه آغاز می کند. انتخاب واحد اینترنتی در این مرکز آموزشی در روزهای اول تا پانزدهم شهریورماه انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از پایان ثبت نام اینترنتی در 28 شهریورماه از اول مهر آغاز می شود.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیمسال اول سال تحصیلی 89 - 88 را اعلام کرده است و بر اساس برنامه انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان در سالهای ورودی مختلف دانشجویان از 12 تا 23 شهریور در گروههای مختلف ثبت نام می کنند. سال تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از 30 شهریورماه آغاز می شود.

دانشگاه علوم پزشکی قم

دانشگاه علوم پزشکی قم سال تحصیلی خود را از 21 شهریور آغاز می کند و کلاسهای درس در 17 دی ماه به کار خود پایان می دهند. انتخاب واحد این مرکز آموزشی در روزهای 13 تا 19 شهریور انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای سال تحصیلی 89 - 88 اعلام شده است و بر اساس آن سال تحصیلی این دانشگاه از امروز 21 شهریور آغاز می شود. انتخاب واحد اینترنتی از دو تا 19 شهریور انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی لرستان

سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان از 30 شهریور آغاز می شود و کلاس های درس تا 17 دی ادامه خواهند داشت. شروع کلاس های درس برای کلیه دانشجویان از تاریخ اعلام شده، خواهد بود.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز سال تحصیلی جدید خود را از 30 شهریور آغاز می کند. انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه در روزهای 23 تا 29 انجام می گیرد.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد

کلاسهای درس دانشگاه علوم پزشکی گناباد کار خود را از 31 شهریورماه آغاز می کنند و نیمسال اول سال تحصیلی 89 - 88 این دانشگاه تا 28 دی ماه ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران

تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام شده است و بر اساس آن نیمسال اول سال تحصیلی جدید این دانشگاه از امروز 21 شهریور ماه آغاز می شود. انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه در روزهای اول تا بیستم شهریور انجام شده و کلاسهای درس در 17 دی ماه به پایان می رسند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه از امروز 21 شهریور آغاز شده و تا 25 شهریور ادامه دارد و کلاس های درس از 30 شهریور آغاز می شوند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

تقویم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نیمسال اول سال تحصیلی جدید اعلام شد و بر اساس آن سال تحصیلی 89 - 88 این دانشگاه از امروز 21 شهریور آغاز می شود.

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال تحصیلی جدید خود را از 28 شهریور آغاز می کند. انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه برای رشته های مختلف در گروههای زمانی متعدد و در فاصله زمانی 31 مرداد تا 7 شهریور انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز سال تحصیلی جدید خود را از 31 شهریور آغاز می کند و بر اساس اعلام معاونت آموزشی این دانشگاه زمان بندی ثبت نام برای دانشجویان جدید الورود در روزهای 21 تا 25 شهریور تعیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha