طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت که در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس مطرح بود مجدداً به کمیسیون بهداشت بازگردانده شد.

سلامت نیوز:طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت که در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس مطرح بود مجدداً به کمیسیون بهداشت بازگردانده شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت.


علی لاریجانی، رئیس مجلس با بیان اینکه مخالفت‌ها با این طرح نشان‌دهنده ایرادات آن است، پیشنهاد بازگشت طرح به کمیسیون بهداشت را مطرح کرد.


لاریجانی با بیان اینکه این طرح روشن نوشته نشده است افزود: کمیسیون کار دقیق‌تری در این باره انجام دهد و شأن بخش‌های مختلف در این طرح را مشخص کند.


رئیس مجلس در ادامه بازگشت طرح به کمیسیون بهداشت را به رای مجلس گذاشت که نمایندگان با 112 رای موافق، یک رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموعه 196 نماینده حاضر با ارجاع طرح به کمیسیون بهداشت موافقت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha