نتایج یک بررسی نشان می دهد ، افراد شاغل که در محل کار خود شیرینی و غذاهای آماده مصرف می کنند در معرض بیماری و حتی خطر مرگ بیشتری درمقایسه با سایر افراد قراردارند.

چه نوع غذایی درمحل کار انسان را به مرگ نزدیک می کند؟

سلامت نیوز: نتایج یک بررسی نشان می دهد ، افراد شاغل که در محل کار خود شیرینی و غذاهای آماده مصرف می کنند در معرض بیماری و حتی خطر مرگ بیشتری درمقایسه با سایر افراد قراردارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این بررسی که اخیرا در انگلستان انجام شده نشان می دهد، خوردن انواع غذاهای آماده بخصوص موادی مانند کیک به دلیل سرشار بودن آن از شکر و چربی مصرف کنندگان آن را در معرض انواع بیماری های قلبی و عروقی ، فشار خون ، دیابت ، دردهای مفاصل و عقیم شدن قرار می دهد.

به گزارش دیلی میل، این بررسی برروی شش میلیون شاغل در مناطق مختلف انگلستان انجام شده که ترجیح می دهند بدون داشتن فرصت استراحت و رفع خستگی، وعده غذایی خود را با غذاهای آماده ای مانند کیک پرکنند.

جان باکلی کارشناس مرکز دانشگاه شروزبری در انگلستان می گوید که نشستن در دفتر کار نه تنها عادت های غذایی را دچار تحول کرده بلکه اشتهای افراد به مصرف غذاهای فوری سرشار از قند را افزایش داده است که به نوبه خود موجب بروز بیماریهای مختلف و مرگ افراد در سنین پایین می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha