رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به از سر گیری سفرهای زیارتی به سامرا تأکید کرد: تیم پزشکی هلال احمر ۳ روز قبل از ورود نخستین زائر در سامرا مستقر می‌شود.

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به از سر گیری سفرهای زیارتی به سامرا تأکید کرد: تیم پزشکی هلال احمر ۳ روز قبل از ورود نخستین زائر در سامرا مستقر می‌شود. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدعلی مرعشی  در مورد استقرار تیم پزشکی هلال احمر در سامرا با توجه به از سرگیری سفرهای زیارتی به سامرا توضیحاتی داد.


وی گفت: تا امروز تاریخ دقیقی از آغاز سفرها به سامرا به ما اعلام نشده و ما نیز از طریق اخبار در جریان از سرگیری سفرها به سامرا با خبر شدیم.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تأکید کرد: 3 روز قبل از اعزام نخستین زائر به سامرا، یک پزشک و یک پرستار از تیم پزشکی هلال احمر در سامرا مستقر می‌شوند.


وی با اشاره به توقف کوتاه زائران در سامرا گفت: از آنجایی که توقف زائران در این شهر کوتاه است، یک پزشک و یک پرستار برای حضور در درمانگاه هلال احمر در سامرا کفایت می‌کند.


مرعشی در مورد تجهیزات و داروهای مورد نیاز گفت: درمانگاه ما با تجهیزات کامل مورد نیاز در سامرا آماده است و تنها باید داروهای مورد نیاز از کربلا و نجف به این مرکز منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha