وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برچیده شدن تحریم ها، مسیر رشد و شکوفایی کشور باز شده است.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برچیده شدن تحریم ها، مسیر رشد و شکوفایی کشور باز شده است.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در همایش خیرین و نیکوکاران سلامت استان لرستان در خرم آباد افزود: کشور در 12 سال گذشته با تحریم های گوناگونی همراه بود که این موضوع در بسیاری از جلسات هیات دولت به عنوان یکی از مباحث مطرح، توسط وزرا مورد بحث قرار می گرفت.

وی اضافه کرد: دیپلمات های ایرانی با اقتدار و عزت توانستند تحریم ها را پشت سر گذاشته و بعد از 12سال مسیرهای رشد و شکوفایی را برای ایران باز کنند.وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: نگهداری از این دستاورد بزرگ بسیار سخت بوده و این مهم نیازمند هماهنگی بین بخشی و همکاری سه قوه است.

وی با اشاره به تلاش برای حرکت دادن چرخ های اقتصاد کشور در پساتحریم اظهار داشت: صدا و سیما، رسانه ها، خطبا و علما باید در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد کشور تلاش کنند تا بتوان در پساتحریم از رشد و توسعه اقتصادی خوبی بهره مند شد.

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: کشور ایران در منطقه ای حساس و بحرانی قرار دارد که با تلاش های همه جانبه از پیشرفت، توسعه و امنیت خوبی برخوردار است.


***ابراز رضایت وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: این دانشگاه در شرایط اقتصادی بسیار ضعیف توانسته است بسیاری از طرح های خدماتی درمانی را در استان اجرایی کرده و طرح های بسیاری نیز در دست اقدام دارد.

وی اضافه کرد: کارنامه خوب، درخشان و موفق دانشگاه علوم پزشکی لرستان نشان دهنده همکاری بین بخشی و مدیریت هماهنگ ریاست دانشگاه و مدیریت ارشد استان است.

دکتر هاشمی با اشاره به وجود بیش از یک هزار و 470 میلیارد ریال مطالبات این دانشگاه از شرکت های بیمه گر اظهار داشت: در صورت تامین این میزان مطالبات می توان بسیاری از طرح های جدید خدماتی بهداشتی را در استان ایجاد و به طرح توسعه درمانی لرستان پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha