معاون اورژانس كشور اعلام كرد: دیشب همزمان با چهارشنبه سوری 1117 نفر در سراسر كشور به علت حوادث چهارشنبه سوری مجروح شدند كه 887 نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.

بیش از 1100 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری مجروح شدند

به گزارش سلامت نیوز رضا دهقان پور در گفت و گو با  فارس،‌افزود: اورژانس 115 كشور دیشب 490 ماموریت را در سراسر كشور برای كمك به آسیب دیدگان چهارشنبه سوری انجام داد كه از این تعداد ماموریت 258 مورد انتقال به بیمارستان و 230 مورد درمان سطحی و سرپایی در محل بود.
وی اضافه كرد: از مجموع 887 مجروحی كه دیشب به بیمارستانهای سراسر كشور منتقل شدند، 258 مورد توسط اورژانس و بقیه توسط نزدیكان خودشان به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: بیشترین ماموریت اورژانس كشور در شهر قزوین با 85 ماموریت بود و پس از آن تهران با 81 مورد و گیلان با 51 مورد بیشترین ماموریتهای اورژانس 115 كشور را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: با این وجود میزان اعزام در تهران از همه شهرها بیشتر بود زیرا از مجموع 81 ماموریت در تهران 52 مورد به بیمارستان منتقل شند و 29 نفر در محل مداوا شدند و از 85 مورد ماموریت اورژانس در قزوین 34 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 51 نفر در محل مداوا شدند و این نشان می دهد كه شدت جراحات مجروحان در تهران بیشتر بوده است.
دهقان پور اضافه كرد: بر اساس آخرین گزارشهای رسیده به اورژانس كشور هیچ مورد مرگی بر اثر حوادث چهارشنبه سوری نبوده است.
وی گفت: بیش از 60 درصد حادثه دیدگان دچار سوختگی شدند و بقیه دچار حوادث دیگر مانند پارگی و جراحت در دست و دیگر نقاط بدن شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha