جمعی از مردم بوانات با در دست داشتن تابلو نوشته هایی مبنی بر مخالفت با افتتاح عجولانه بیمارستان بوانات در دهه فجر در مقابل دفتر امام جمعه شهرستان بوانات اجتماع کردند.

سلامت نیوز:بنا به اخبار منتشر شده از جانب برخی مسئولین که در دهه فجر امسال بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان بوانات افتتاح و به بهره بداری خواهد رسید در صورتی که هنوز برخی از زیرساخت های این بیمارستان چون محوطه سازی داخل و ورودی بیرون بیمارستان آماده نشده، مردم مخالفت خود را از افتتاح عجولانه بیمارستان اعلام داشتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از حرف رسا شرکت کنندگان در این اعتراض که پس از حضور در دفتر و روبروی دفتر امام جمعه در نماز جمعه نیز حاضر شدند خواستار تجهیز و تکمیل بیمارستان و سپس افتتاح بیمارستان شدند معترضین افتتاح عجولانه بیمارستانی که هنوز تجهیز نشده و محوطه سازی و سیستم گرمایشی آن مشکل دارد را یک برداشت سیاسی به نفع برخی از مسئولین  می دانند و با این افتتاح مخالف هستند.

معترضین از امام جمعه شهرستان خواستند تا این اعتراض را به گوش مسئولین رسانیده و خواستار تجهیز و تکمیل بیمارستان شوند.

مردم از مسئولین خواستند تا پس از تکمیل و تجهیز بیمارستان آن را به بهره برداری برسانند و مردم از آن استفاده کنند سپس با حضور مسئولین و خود مردم بیمارستان را افتتاح کنند تا طعم شیرینی افتتاح بیمارستان در ذایقه مردم بماند.

معترضین در ادامه اعتراض خود بیانیه ای دو بندی در مخالفت بیمارستان نیمه تمام و قیر پاشی جاده  تفرجگاه محمد حنفیه در زمستان را بین دو نماز قرایت کردند و نمازگزاران نیز با تکبیر خود این بیانیه را تایید کردند.

بیمارستان 64 تختخوابی بوانات از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری دولت نهم می باشد که کار ساخت آن از سال 1388 شروع شده و هنوز پس از گذشت 6 سال تکمیل نشده که کار محوطه سازی آن و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن در حال انجام است و تجهیزات آن نیز هنوز کاملا به بوانات نیامده و گفته شده که برخی از مسئولین شهرستان بر این افتتاح کاملا مصر می باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha