متهم اصلی پرونده جنایت آتشین در بازار تهران مدعی شد به خاطر اینکه جسد روی زمین نماند، قصد داشته آن را دفن کند و قتلی مرتکب نشده است.

سلامت نیوز: متهم اصلی پرونده جنایت آتشین در بازار تهران مدعی شد به خاطر اینکه جسد روی زمین نماند، قصد داشته آن را دفن کند و قتلی مرتکب نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، رسیدگی به این پرونده همزمان با کشف جسد سوخته پسر جوانی در بازار تهران آغاز شد.
با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد مشخص شد، جسد مقتول پس از قتل به خرابه ای در اطراف مغازاه اش آورده شده و با ریختن زباله ها رویش جسد به آتش کشیده شده است.
با حضور تیم جنایی در محل جنایت، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز شد.
یکی از حاضران در صحنه جنایت به کارآگاهان پلیس گفت: مقتول پسر دایی ام به نام شهرام است که ساعتی قبل با او تلفنی صحبت کردم. ما از چند سال قبل از شهرستان زنجان، برای کار خیاطی به تهران آمدیم و قرار بود مقتول به همراه دوستمان جاوید، برای چسباندن آگهی به خیابان برود اما ساعتی قبل متوجه شدم او به قتل رسیده و جسدش به آتش کشیده شده است.
در ادامه پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد؛ مقتول به علت اصابت چاقو به شکمش به قتل رسیده و بعد از قتل جسدش به آتش کشیده شده است.
با دستور انتقال جسد به پزشک قانونی، جاوید دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه منکر قتل شد و گفت: آن شب قرار بود با مقتول آگهی تبلیغاتی بچسبانیم، به همین دلیل من به مغازه خیاطی اش در بازار مولوی رفتم و شام را با هم خوردیم. در حین خوردن شام، مقتول از داخل یک نایلون موادی را به همراه دوغ خورد و مدعی شد قرص آرام بخش است. من به کارگاه خودمان رفتم تا لباسهایم را عوض کنم و بعد از اینکه به کارگاه آمدم، متوجه شدم شهرام روی صندلی خوابیده است. هر چه صدایش کردم جواب نداد، او را به پایین میز آوردم و روی پتو انداختم. دندانهایش قفل شده بود و نفس نمی کشید. می دانستم که او جانش را از دست داده است، می خواستم او را در مغازه شان دفن کنم، اما چون کف مغازه محکم بود، موفق به این کار نشدم.
اگر جسد در مغازه می ماند، بوی تعفن قضیه را لو می داد و همه متوجه جسد شهرام می شدند؛ به همین خاطر او را لای پتو پیچیدم و به خرابه ای مقابل مغازه بردم. برای اینکه کسی متوجه موضوع نشود، مقداری زباله روی جسد ریختم و با آوردن یک سطل زباله محتویات داخل آن را روی جسد خالی کردم تا کسی متوجه وجود جسد نشود، برای اینکه شهرام را داخل خرابه دفن کنم، باید بیل یا کلنگی را فراهم می‌کردم به همین خاطر به مغازه دوستم رفتم تا از او بیل بگیریم، اما موفق نشدم .
از مغازه او خارج شوم و ساعتی بعد فهمیدم، جسد به آتش کشیده شده است. من او را نکشته ام و فقط قصد داشتم جسد روی زمین نماند و او را دفن کنم با اعترافات پسر 25 ساله او با دستور قاضی منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای مشخص شدن اظهاراتش بازداشت موقت شد.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha