سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 174502

یک جراح و متخصص زنان و زایمان گفت: مراقبت‌های قبل از زایمان از طریق مشاوره درباره رفتارهای بهداشتی، ارزیابی‌های آزمایشگاهی و فیزیکی انجام می‌شود و این مراقبت‌ها کاهش مرگ و میر هنگام زایمان را به دنبال دارد.

سلامت نیوز: یک جراح و متخصص زنان و زایمان گفت: مراقبت‌های قبل از زایمان از طریق مشاوره درباره رفتارهای بهداشتی، ارزیابی‌های آزمایشگاهی و فیزیکی انجام می‌شود و این مراقبت‌ها کاهش مرگ و میر هنگام زایمان را به دنبال دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر بتول تیموری به برخی تغییرات در دوران بارداری و همچنین اهمیت توجه به برخی مراقبت‌ها در دوران قبل از بارداری اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با کنترل بیماری‌هایی مانند دیابت، آسم، صرع و فشار خون ازضعف تغذیه، کم وزنی و چاقی جلوگیری کرد؛ ضمن اینکه در مصرف داروها باید دقت بیشتری داشت.

تیموری، ویزیت‌های قبل از زایمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ویزیت‌های قبل از دوران بارداری و دوران بارداری (هفتگی و ماهیانه) انجام می‌شود که تشخیص و سن بارداری، معاینه فیزیکی و ارزیابی آزمایشگاهی را بدنبال دارد.

وی، همچنین جهت جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن است جنین یا مادر را تهدید کند، گفت: درمان بیماری‌های دهان و دندان، کنترل دیابت حاملگی، مصرف مکمل‌های ویتامینی و مواد معدنی تحت نظر پزشک، کمک شایانی به سلامت مادر و جنین خواهد کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha