عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: 30 درصد از آرد نانوایی‌ها در تهران اشتباه داده می‌شود.

سلامت نیوز: عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: 30 درصد از آرد نانوایی‌ها در تهران اشتباه داده می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، اقبال شاکری در دویست و سی و چهارمین جلسه چهارمین دوره شورای شهر تهران، گفت: من مایلم که اسم تهران را شهر بی‌دفاع یا شهر بی‌پناه بگذارم. سازمان ملی استاندارد اخیرا گزارشی را منتشر کرده و در آن اشاره کرده است که از 2 هزار و 300 آسانسور موجود در بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها و ادارات 11 آسانسور استاندارد است که حدود نیم درصد از مجموعه آسانسورها می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین این گزارش می‌افزاید که 30 درصد آرد نانوایی‌ها اشتباه داده می‌شود به این معنا که مثلا آرد نانوایی بربری با نانوایی سنگک جابجا می‌شود.
شاکری اظهار کرد: همچنین معاینه فنی خودروهای شخصی دارای مخزن cng نیز انجام نمی‌شود و این مشکلات را باید به مسائل دیگری همچون اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرسوده،  بی‌صاحب‌بودن آلودگی هوا و ... اضافه کنیم.
در ادامه احمد دنیا مالی با اشاره به اینکه در سال 94، 15 میلیارد تومان برای اتوبان یادگار امام در نظر گرفته شده بود، گفت: در سال 95، 55 میلیارد تومان برای این اتوبان بودجه پیشنهاد کردیم که اگر این مقدار تخصیص داده شود؛ 100 الی 110 میلیارد تومان دیگر برای سال‌های آتی مورد نیاز است.
دنیا مالی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این اتوبان برقراری ارتباط همسطح و به هم نزدن بافت فرهنگی مناطق است و اگر مشکل تملک پادگان جی حل شود این پروژه با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
 
 
    

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha