چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

عامل یک جنایت آتشین، پلیس را به بالای سر چاه مرگ برد و پرده از یک اقدام وحشتناک برداشت.

سلامت نیوز: عامل یک جنایت آتشین، پلیس را به بالای سر چاه مرگ برد و پرده از یک اقدام وحشتناک برداشت.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران در ادامه آورده است: بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان با تشریح جزئیات این قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: گم شدن مردی 40 روز پیش توسط خانواده‌اش به پلیس اطلاع داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی ردی از وی آغاز شد.

بازپرس «محمد قریب» ادامه داد: با تلاش کارآگاهان و با انجام یکسری تحقیقات فنی و پلیسی توسط پلیس آگاهی عامل جنایت دستگیر شد. این مرد وقتی با دلایل پلیس روبه‌رو شد راهی جز اقرار نداشت و لب به اعتراف گشود.

قاتل، مأموران را روز پنجشنبه هشتم بهمن سر صحنه جنایت که چاهی نزدیک منطقه اسماعیل‌آباد نوق است، برد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان اظهار کرد: قاتل اقرار کرد که قربانی را به قتل رسانده و آن را داخل چاه انداخته است و آن چیزی که الان در محتویات پرونده مشخص شده قاتل ابتدا قصد داشته که مقتول را آتش بزند و او را داخل چاه بیندازد و تا حدودی هم این کار را انجام داده است و جسد را سوزانده و وی را داخل چاه انداخته است.

بازپرس قریب درباره انگیزه قاتل تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده، هنوز دقیقاً انگیزه قاتل مشخص نیست اما تحقیقات نشان می‌دهد این قتل می‌تواند ناشی از انگیزه‌های مالی و به نوعی سرقت از قربانی باشد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در ادامه درباره علت مرگ قربانی و نحوه جنایت گفت: علت مرگ و اینکه آیا بر اساس آتش زدن یا افتادن در چاه یا سایر موارد بوده موضوعی است که با نتیجه گواهی پزشکی قانونی و معاینه جسد و نتایج مربوط به کالبدشکافی و سایر موارد مشخص می‌شود و در این خصوص الان نمی‌توان دقیقاً اظهارنظر کرد و در آینده نزدیک علت مرگ مشخص خواهد شد.

بازپرس قریب با بیان این مطلب که این قتل، دلخراش بوده است، تأکید کرد: زوایای این قتل پنهان است و باید تحقیقات تکمیل شده و مدارک بیشتری جمع‌آوری شود.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان همچنین در ادامه با اشاره به انتشار عکسی از جنازه مقتول در فضای مجازی تأکید کرد: در خصوص انتشار تصویر مقتول در فضای مجازی ما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک کسی که برای نخستین‌بار این عکس را از جنازه مقتول در فضای مجازی منتشر کرده است دستگیر خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha