پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

سلامت نیوز:پسر جوانی که مرتکب ١٥٠ سرقت لوازم داخل خودرو شده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد مادرش جراح قلب و پدرش سرهنگ نظامی است. مأموران پلیس اوایل بهمن امسال حین گشت‌زنی در خیابان سبلان، متوجه رفتار مشکوک مرد جوانی شدند. مأموران پس از بررسی موضوع و بازرسی بدنی مرد جوان، موفق شدند سه ضبط خودرو از داخل جیب کاپشن او کشف کنند. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او به سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

با ارسال پرونده به دادسرای ویژه سرقت، متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت لوازم داخل خودرو، گفت: از چند سال قبل به ماده مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم به‌همین‌دلیل پدر و مادرم چند باری مرا در کمپ ترک اعتیاد بستری کردند، اما هر بار پس از ترخیص، دوباره با دوستانم مواد مصرف می‌کردم. برای اینکه سرگرم شوم خانواده‌ام تصمیم گرفتند ازدواج کنم. با دختری که آنها انتخاب کرده بودند ازدواج کردم، اما همسرم را دوست نداشتم.

اولین‌بار شش سال قبل به جرم سرقت دستگیر شدم و چند ماهی را در زندان بودم. از سال ٨٥ تابه‌حال ٩ بار به اتهام سرقت و فرار از دست مأموران دستگیر شده و به زندان رفته‌ام. متهم ٣١ساله درباره علت دستگیری‌اش به بازپرس پرونده گفت: بعد از آخرین باری که دستگیر شدم در زندان با سه نفر از همدستانم تصمیم به سرقت لوازم داخل خودرو گرفتیم.

بعد از آزادی شب‌ها با پرسه‌زنی در محلات خلوت لوازم باارزش خودروها را سرقت می‌کردیم. در سه ماه گذشته با همدستی دو دوستم ١٥٠ سرقت لوازم داخل خودرو انجام دادیم بعد از هر سرقت، اموال را به مالخری در جنوب تهران می‌فروختیم.

در این مدت از طریق سرقت چهار میلیون تومان به جیب زدم که بیشتر آن خرج مواد شد. مادر من یکی از جراحان بنام قلب تهران است و پدرم نیز نظامی است، اما من از بچگی در تنهایی بزرگ شدم و هیچ‌کدام از آنها نظارتی روی تربیت من نداشتند.

در این مدت نیز بیشتر در خیابان و کوچه می‌خوابیدم پدر و مادرم چند سالی است که به دیدنم نمی‌آیند و می‌گویند ما پسری به نام مهرداد نداریم. با اعترافات متهم ٣١ساله، او با دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم سرقت، برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دو همدست فراری‌اش بازداشت و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha