سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: برخورد خودروی پراید با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه تهران-قم 4 نفر مصدوم و یک نفر برجا گذاشت.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: برخورد خودروی پراید با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه تهران-قم 4 نفر مصدوم و یک نفر برجا گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جلال ملکی درباره تصادف در بزرگراه تهران - قم اظهار کرد: آتش نشانان  ساعت 4:53 بامداد امروز در جریان حادثه تصادف خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم نرسیده به عوارضی قرار گرفتند که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که یک دستگاه خودروی پراید با 5 نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها حاشیه بزرگراه برخورد و در محل متوقف می‌شود، افزود:  پیش از رسیدن آتش‌نشانان 4 سرنشین که 3 زن و یک مرد بودند، با کمک مردم خارج شده بودند اما راننده که جوان 22 ساله‌ای بود داخل اتاق ویران شده خودرو محبوس شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خاتمه بااشاره به این مطلب که آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده مصدوم را خارج و تحویل اورژانس دادند که متأسفانه مشخص شد، جان خود را از دست داده است، گفت: مصدومان این حادثه که یک دختر 10 ساله، خانم 20 ساله و 40 ساله و همینطور یک مرد 45 ساله بودند نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha