رئیس انجمن آتروزاسکلروز ایران از برگزاری سمپوزیوم یکروزه نکات مهم در درمان هیپرتانسیون شریانی و مشاوره های قلب و عروق با محور فشار خون و دستاوردهای دارویی در این حوزه خبر داد.

سلامت نیوز:رئیس انجمن آتروزاسکلروز ایران از برگزاری سمپوزیوم یکروزه نکات مهم در درمان هیپرتانسیون شریانی و مشاوره های قلب و عروق با محور فشار خون و دستاوردهای دارویی در این حوزه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر مسعود قاسمی در آستانه برگزاری سمپوزیوم یکروزه نکات مهم در درمان هیپرتانسیون شریانی و مشاوره های قلب و عروق، اظهار کرد: فشار خون شریانی از عوامل خطرساز بیماری قلب و عروق است که مبحث عمده این سمپوزیوم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در جریان این سمپوزیوم دو پنل برگزار می شود تمام اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور مانند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و تمام شهرستان ها حضور خواهند داشت لذا این سمپوزیوم فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات بین پزشکان  و متخصصان داخلی است.

قاسمی در ادامه یادآور شد: متخصصان قلب و عروق، جراحان قلب، متخصصین داخلی، اورولوژیست ها، فوق تخصص های بیهوشی، پرستاران و سایر پزشکان از گروه های هدف این برنامه یکروزه هستند.

رئیس انجمن آتروزاسکلروز ایران با بیان اینکه طی این سمپوزیوم آخرین دستاوردهای دارویی در خصوص بیماری فشار خون مطرح می شود، افزود: دو داروی جدید شامل داروهای مهار کننده گیرنده کلسیمی و داروهای مهار کننده گیرنده آنژیوتانستین در حوزه درمان فشار خون به تازگی وارد بازار دارویی شده اند که در این جلسه در خصوص این داروها نیز تبادل اطلاعات خواهد شد.

وی افزود: در پایان هر پانل زمان مناسبی برای پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات مطرح شده در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان می توانند اطلاعات خود را بروز رسانی کنند.

قاسمی با بیان اینکه این برنامه یک روزه دارای ۵ امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است، اظهار کرد: برگزاری سمپوزیوم یک روزه نکات مهم در درمان هیپرتانسیون شریانی و مشاوره های قلب و عروق در مورخ ۳۰ بهمن ماه جاری در هتل پارسیان اوین برگزار می شود.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha