یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 174952

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت و درمان از موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای جذب یک هزار پرستار در سال آینده خبر داد.

سلامت نیوز:معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت و درمان از موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای جذب یک هزار پرستار در سال آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، سیدعلی صدرالسادات درباره برنامه وزرات بهداشت و درمان برای به‌کارگیری پرستاران مورد نیاز، اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان نیازهای خود در حوزه جذب پرستار را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تامین منابع اعلام کرده است لذا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم به خاطر محدودیت مالی بخشی از درخواست وزارتخانه را پذیرفته است.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با جذب پرستار به میزان یک سوم تعداد بازنشسته‌های دو سال قبل وزرات بهداشت و درمان موافقت کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه از میزان پرستاران بیکار در کشور اطلاعی ندارم، به خانه ملت گفت: در صورت تخصیص منابع و با توجه به موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، یک هزار پرستار که یک سوم بازنشسته‌های دو سال گذشته وزرات بهداشت و درمان را شامل می‌شوند، جذب خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha