یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 174996

این کارگاه که بخشی از جشنواره ی بین المللی پوستر روبان قرمز است با نظارت فنی دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز (UNAIDS) و با همکاری سازمان های مردم نهاد از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه از ساعت 9 تا 17 به سرپرستی محمد اردلانی در تالار امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز:ورکشاپ پوستر روبان قرمز در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز این کارگاه که بخشی از جشنواره ی بین المللی پوستر روبان قرمز است با نظارت فنی دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز (UNAIDS)  و با همکاری سازمان های مردم نهاد از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه از ساعت 9 تا 17 به سرپرستی محمد اردلانی در تالار امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

برای حضور در این کارگاه عملی لازم است هنرمندان پنج نمونه از پوسترهای خود (با هر موضوعی صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) درقطع 500 در700 پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی خود و اطلاعات تماس، تا تاریخ 23 بهمن ‌ماه به پست الکترونیک جشنواره به نشانی ( Posters.Workshop@gmail.com ) ارسال نمایند. همچنین با توجه به فضای کارگاه، به همراه داشتن لپ‌تاپ برای متقاضیان الزامی می‌باشد.


لازم به‌ ذکر است حداکثر 20 نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد و آثار برتر طراحی شده در این کارگاه ضمن حضور در نمایشگاه برای جوایز جشنواره داوری خواهد شد و نیز برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور٬ لباس٬ تمبر و ... مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


گفتنی است محمد اردلانی عضو رسمی انجمن صنفی و عضو افتخاری شبکه طراحان گرافیک ایران است و در کارنامه ی وی سرپرستی ده ها ورکشاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و افتخاراتی چون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده ی نخست در ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره ها و مسابقات بین المللی، حضور و تقدیر شده در ده ها نمایشگاه و مسابقه در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، هلند، فنلاند، مکزیک و ... و نیز عناوین بسیار دیگری دیده می شود.

 


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورکشاپ به صفحه ی این جشنواره در اینستاگرام یا تلگرام (@RedRibbonFestival) مراجعه نموده و یا با شماره ۰۹۳۷۷۳۸۲۰۵۰ تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha