یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به‌دنبال مرگ جوان موتورسوار در جریان تعقیب و گریز خیابانی با یک خودروی ماکسیما، تحقیقات پلیس درباره عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه شروع شده است.

سلامت نیوز: به‌دنبال مرگ جوان موتورسوار در جریان تعقیب و گریز خیابانی با یک خودروی ماکسیما، تحقیقات پلیس درباره عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه شروع شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، عصر 12مهرماه امسال اهالی خیابان شریعتی در حوالی پل رومی صدای جیغ و فریاد زنی را شنیدند كه مرتب می‌گفت: دزد، دزد. او به‌دنبال پسرجوانی می‌دوید اما پسر جوان به سرعت ترك موتوری نشست و فرار كرد. در آن لحظه بود كه خودرویی ماكسیما به تعقیب 2موتورسوار پرداخت اما با موتور سیكلت برخورد كرد و ترك‌نشین موتور جان خود را از دست داد.

پس از این تصادف خانواده قربانی از راننده ماكسیما شكایت كردند تا تحقیقات در این خصوص با دستور قاضی سعید احمدبیگی آغاز شود. شواهدنشان می داد كه ترك‌نشین موتور جوانی سابقه‌دار بوده كه پیش از این به جرم سرقت دستگیر شده بود. راننده موتور نیز پیش از این 7بار به جرم سرقت زندان رفته بود. راننده ماكسیما در توضیح ماجرای تصادف مرگبار چنین گفت: قصد فروش گوشی موبایلم را داشتم و آگهی داده بودم.

جوانی با من تماس گرفت و برای خرید گوشی با من قرار گذاشت. چون همسرم همراه من بود با هم سر قرار رفتیم. خریدار سوار خودروام شد و پس از توافق گوشی را تحویل گرفت و از من خواست مقابل یك دستگاه خودپرداز بروم تا پول گوشی را كارت به كارت كند.اما ناگهان پیاده شد و فرار كرد.

او چند متر جلوتر ترك یك موتور نشست و فرار كردند. من او را تعقیب كردم امااو چند خیابان آن طرف‌تر برای اینكه با خودروی 206كه از آنجا عبور می‌كرد برخورد نكند كنار كشید كه ناگهان با خودروی من تصادف كرد و هردو نقش زمین شدند. پس از اظهارات این مرد تیمی از كارآگاهان با دستور قاضی جنایی مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از سویی قاضی از مأموران راهنمایی و رانندگی خواست تا گزارش تصادف درخصوص عمدی یا غیرعمدی بودن آن را برای رازگشایی از پرونده در اختیار دادسرا قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha