رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تشکیل جلسه‌ای در تهران به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات بیمارستان قائم مشهد، پس از ارایه گزارش تیم اعزامی معاونت درمان از این بیمارستان به وزیر بهداشت، خبر داد.

سلامت نیوز:رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تشکیل جلسه‌ای در تهران به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات بیمارستان قائم مشهد، پس از ارایه گزارش تیم اعزامی معاونت درمان از این بیمارستان به وزیر بهداشت، خبر داد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر عباس زارع نژاد گفت: وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به مشهد و پیرو بازدید از روند اجرای طرح تحول سلامت و نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان قائم، از خدمات انجام شده در قالب طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای خدمات بیمارستان نسبت به گذشته و همینطور مساعدت و همت خیرین در بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان قدردانی کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: در طی بازدیدی که دکتر هاشمی از اورژانس بیمارستان قائم داشت، تعدادی از بیماران و همراهان آنان و نیز پرسنل نسبت به ارایه خدمات در این بیمارستان ابراز نارضایتی کردند که پیرو این بازدید با دستور وزیر بهداشت بلافاصله تیمی متشکل از مدیران ارشد معاونت درمان با همراهی معاون پرستاری وزارت بهداشت به منظور بررسی وضعیت خدمات بخش اورژانس این بیمارستان به مشهد اعزام شد.

بنابر اعلام وب‌دا، روز گذشته تیمی از معاونت درمان شامل دکتر ماهر معاون فنی، دکتر شهرامی معاون اجرایی، دکتر عسگری معاون اجرایی دفتر نظارت و اعتبار بخشی و دکتر واعظی رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی معاونت درمان برای بررسی مشکلات موجود به مشهد اعزام شدند و از دو بیمارستان قائم و امام رضا(ع) بازدید کردند.

زارع‌نژاد با اشاره به نظارت‌ها و بررسی‌های تیم اعزامی به بیمارستان‌های قائم و امام رضا(ع) مشهد، گفت: نتایج بررسی‌های این تیم طی گزارشی به وزیر بهداشت ارایه شده است.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه از تشکیل جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت و معاونین درمان، آموزشی و پرستاری این وزارتخانه و مسئولین دانشگاه و روسای بیمارستان‌های مشهد از جمله بیمارستان قائم و امام رضا (ع) در روز چهارشنبه 21 بهمن در دفتر وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این جلسه در مورد راهکارهای رفع مشکلات موجود در بیمارستان قائم مشهد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha