عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی گفت: پزشکان خیر در نخستین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان در روز گذشته 16 بیمار ناهنجاری های کام و دهان را به صورت رایگان عمل کردند.

سلامت نیوز: عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی گفت: پزشکان خیر در نخستین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان در روز گذشته 16 بیمار ناهنجاری های کام و دهان را به صورت رایگان عمل کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،افشین صحرایی اظهار داشت: این پزشکان خیر اعزامی از تهران روز گذشته 270 بیمار ناهنجاری های کام و دهان را از سراسر استان سیستان و بلوچستان در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ویزیت کردند.


وی ادامه داد: تعدادی از این بیماران در نوبت عمل قرار گرفته که در روزهای آینده به دلیل ازدحام زیاد در تهران و بخشی در کرمان تحت عمل قرار می گیرند.
عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی افزود: این تیم فوق تخصصی از روز گذشته تا 23 بهمن ماه سال جاری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان عمل های جراحی را انجام خواهند داد.


صحرایی تصریح کرد: پیش بینی شده حدود هزار و 200 کودک در سیستان و بلوچستان در این ایام ویزیت شوند و آمادگی انجام عمل جراحی برای 300 نفر نیز وجود دارد.


وی خاطر نشان کرد: کودکی که نیاز به جراحی تخصصی در خارج از استان را داشته باشند، این بیماران با هزینه پزشکان خیر برای جراحی به تهران اعزام می شوند.
عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهر گیتی بیان کرد: 9 پزشک در این گروه پزشکی 15 نفره وجود دارند و سایر افراد نیز کادر درمانی هستند.


وی افزود: موسسه مهرگیتی یکی از موسسه های خیریه کشور است که تاکنون 140 مدرسه در کشور ساخته شده است که از این تعداد حدود 70 مدرسه در سیستان و بلوچستان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha