رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هم اکنون در حوزه مدیریت بحران در سازمان غذا و دارو زیرساخت‌های لازم وجود دارد و میانگین موجود ذخیره دارویی کشور حداقل 8 ماه است.

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هم اکنون در حوزه مدیریت بحران در سازمان غذا و دارو زیرساخت‌های لازم وجود دارد و میانگین موجود ذخیره دارویی کشور حداقل 8 ماه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، رسول دیناروند درباره آمادگی سازمان غذا و دارو در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله گفت: اقدامات ما در موضوع بلایای طبیعی و زیرساخت‌های سازمان در تامین و دسترسی به دارو است و در این حالت باید بتوانیم در تجهیزات پزشکی دپوهای مطمئن داشته باشیم همچنین شبکه توزیع آماده به کار سراسری در دسترس باشد.

وی با اشاره به آمادگی سازمان غذا و دارو در مدیریت بحران تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت‌های لازم در مواقع بحرانی وجود دارد و در این زمینه دارای آمادگی لازم هستیم، به این شکل که میانگین موجود ذخیره دارویی کشور حداقل 8 ماه است.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور ادامه داد: در برخی داروها نیز تا دو سال موجودی وجود دارد، درواقع ذخایر خوبی داریم که در کشور گسترده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha