رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت 180 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور گفت: راه اندازی این مراکز در 70 شهر دیگر نیز برای سال های آینده در دستور کار بهزیستی قرار گرفته است.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت 180 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور گفت: راه اندازی این مراکز در 70 شهر دیگر نیز برای سال های آینده در دستور کار بهزیستی قرار گرفته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،انوشیروان محسنی بند پی اظهار کرد: این مراکز در شهرهای با بیش از 50 هزار نفر جمعیت راه اندازی شده اند و در زمینه های آسیب های اجتماعی به مردم مشاوره می دهند.


وی با بیان اینکه ساختمان این مراکز در برخی استان های کشور از جمله ایلام استیجاری است، افزود: اگر استان ها همکاری کنند آمادگی احداث ساختمان مراکز اورژانس اجتماعی را به صورت مشارکتی داریم.


محسنی بندپی تاکید کرد: ساختمان این مراکز به دلیل اهمیت و نوع خدماتی که ارائه می دهند باید در مکانی ثابت باشد بنابراین اگر در این زمینه مسئولان ارشد استان ایلام همکاری کنند ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی به صورت مشارکتی با تامین اعتبار احداث می شود.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانداردسازی و کیفیت بخشی خدمات را از اولویت های مهم بهزیستی دانست و یادآور شد: بسیاری از فعالیت های این سازمان با هدف اشتغالزایی به بخش خصوصی واگذار شده است ولی بهزیستی با پرداخت یارانه بر فعالیت این مراکز نظارت لازم دارد.


رئیس سازمان بهزیستی کشور دیروز به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری با استانداری ایلام برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، دیدار با کارکنان و مددجویان بهزیستی، شرکت در نشست شورای برنامه ریزی بهزیستی استان و دیدار با مسئولان به استان ایلام سفر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha